تاریخ انتشار: 1395/11/01 15:15
کد خبر: 234689

شاندونگ چین در پی جذب اشلی یانگ

یار شماره 18 منچستریونایتد با پیشنهادی از سوی چشم بادامی ها مواجه شده است.

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه شاندونگ لوننگ چین در صدد جذب اشلی یانگ هافبک انگلیسی منچستریونایتد بر آمده است. البته با توجه به این که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چین یک ماه دیگر باقیست، طف چینی عجله ای برای این انتقال ندارد. یانگ که در سال 2011 از استون ویلا به منچستریونایتد پیوست، طی بیش از دو ماه گذشته حتی یک بار در ترکیب ابتدایی تیمش در رقابت های لیگ برتر قرار نگرفته است.

شاندونگ تیمی است که هدایتش در دست فلیکس ماگات سرمربی پیشین فولهام قرار دارد و تابستان گذشته نیز موفق به جذب گراتزیانو پله مهاجم ایتالیایی ساوتهمپتون شده بود.  پاپیس سیسه مهاجم پیشین نیوکاسل یونایتد عضو دیگری از این تیم است که هم اکنون سومین تیم از آخرِ جدول شانزده تیمی سوپرلیگ چین به شمار می رود.

یانگ طی 151 بازی برای شیاطین سرخ ظرف پنج سال و نیم گذشته، 14 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. زیر نظر مورینیو او دیگر از بازیکنان محبوب مربی تیم نیست و تنها 5 بازی از مجموع 10 بازی وی در این فصل به شکل یار ثابت بوده است. نا گفته نماند که یانگ برای یک سال و نیم دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد؛ قراردادی که با توافق طرفین می تواند برای 12 ماه دیگر هم تمدید شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrvoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: وقتی بازیکن ۲ متری دارید او را به زمین می فرستید تا دفاع کند