تاریخ انتشار: 1395/11/04 00:38
کد خبر: 234141

بحران مصدومیت در رئال و مشکلات زیدان

با مصدومیت های دوباره ستاره های رئال مانند مودریچ و مارسلو، زین الدین زیدان حالا سخت ترین دوره مربیگریش روی نیمکت رئال را تجربه می کند.
بحران مصدومیت در رئال و مشکلات زیدان

مشکلات هر روز برای او بیشتر از قبل می شوند.  البته او این مشکلات را بهانه قرار نمی دهد، اما نگران است و سخت می توان او را مقصر دانست. از هفته قبل، کارواخال، مودریچ و مارسلو هم به لیست مصدومین بلند بالای رئال اضافه شدند.

زیدان بعد از پیروزی دیروز تیمش برابر مالاگا گفت: این همه مصدومیت برای من نگران کننده هست. زیدان دلیل خوبی برای نگرانی دارد. از فینال جام باشگاه ها به این سمت، وازکز، پپه، خامس، ایسکو، کارواخال، مارسلو و مودریچ همگی مصدوم شده اند. بی بی سی رئال هم این فصل از مصدومیت های مختلف رنج برده اند و شدید ترینش نصیب بیل شد که او را هنوز از میادین دور نگه داشته. این مصدومیت ها در بدترین زمان ممکن به سراغ رئال آمده اند، درست بعد از دو شکست پیاپی برابر سویا و سلتا ویگو. بردِ دیروز هم انگار ناامیدی هوادران را التیام نبخشید و آن ها در بازی دیروز سوت می زدند. این باعث شد تا زیدان بعد از بازی از هواداران بخواهد تا از تیم حمایت کنند و انقدر سریع 40 مسابقه شکست ناپذیری آن ها و موفقیت هایشان را فراموش نکنند.

زیدان خودش به عنوان بازیکن در رئال حضور داشته و می داند چقدر فشار و انتظارات هواداران از تیم زیاد است. تاریخ حالا به نوعی تکرار می شود و این مشابه همان انتقادیست که دو سال پیش به سراغ رئال آنجلوتی آمد. مانند کارلتو، زیدان هم حالا با یک چالش جدی مواجه می شود.  تا به اینجا در دوران مربیگریش، او بیشتر تحسین شده و معمولا از کارش تعریف می شود. اما حالا باید بنا به گفته خودش بیشتر فکر کند و به دنبال راه حل برای تیمش باشد. هر چند او احتمالا کمی کلافه است که بعد از قهرمانی در سه جام و قهرمانی در نیم فصل، باید با این چالش ها مواجه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qr5g8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژابی: مودریچ برای رئال حیاتی است
در مصاحبه با مارکا