تاریخ انتشار: 1395/11/08 15:42
کد خبر: 233167

دفاع ستاره پیشین منچسترسیتی از براوو

دروازه بان پیشین تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد انتقادها از عملکرد کلودیو براوو غیر منصفانه است.
دفاع ستاره پیشین منچسترسیتی از براوو

دیوید جیمز که بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ دروازه بان منچسترسیتی بود ضمن دفاع از کلودیو براوو عنوان کرده مدافعان منچسترسیتی هم روی گل هایی که این تیم دریافت می کند مقصر هستند.

براوو که در تابستان گذشته از بارسلونا به منچسترسیتی پیوست ۱۶ تا از ۲۴ شوت اخیری که به سمت دروازه اش زده شده را نتوانسته مهار کند و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

بنظرم انتقادها از براوو غیرمنصفانه است. وضعیت به گونه ای شده که انگار براوو روی هر گلی که سیتی دریافت می کند مقصر است در حالی که اینطور نیست. اگر گل هایی که آن ها دریافت می کنند را آنالیز کنید متوجه می شوید مدافعان هیچ محافظتی از دروازه تیم نمی کنند.

اگر همه بازیکنان جلو بکشند آن وقت طبیعی است تیم در خط دفاع آسیب پذیر باشد. دی بروین پیش از آمدن به منچسترسیتی یک هافبک کامل بود. او جلو می رفت، گل می زد، گل می ساخت اما عقب هم می آمد و تکل می زد. من در این فصل چنین چیزی را از او ندیدم.

باید با درک چیزی که مربی از بازیکن می خواهد از عملکرد بازیکنان انتقاد کرد. اگر پپ گواردیولا از براوو می خواهد به یک روش خاص بازی کند آن وقت او چاره ای جز انجام دادن کاری که مربی از خواسته ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwrpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا مهم‌ترین چهره فوتبالی دهه اخیر است
ژاوی: «پپ» می‌تواند فوتبال انگلیس را دگرگون کند/ سطح بارسلونا فراتر از بازی با سلتاویگو است