تاریخ انتشار: 1395/11/11 14:50
کد خبر: 232533

بوقون: اینتر به روزهای اوجش بازگشته است و بازی سختی داریم

دروازه‌بان تیم یوونتوس گفت: در حال‌ حاضر اینتر بهتر از رئال‌ مادرید و بارسلونا فوتبال بازی می‌کند.
بوقون: اینتر به روزهای اوجش بازگشته است و بازی سختی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، یوونتوس و اینتر هفته‌ آینده باید در لیگ ایتالیا برابر هم به میدان بروند. این بازی که به داربی فوتبال ایتالیا معروف است، در حالی در تورین برگزار خواهد شد که یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و اینتر بعد از ۹ برد پیاپی، به استقبال این مسابقه می‌رود.

اینتر پس از اخراج فرانک دی‌بوئر و روی کار آمدن استفانو پیولی، یک بار دیگر خودش را به جمع تیم‌های بالای جدول رسانده است و اگر فرم کنونی را ادامه بدهد، می‌تواند سهمیه اروپایی را نیز بگیرد. جانلوییجی بوفون با هشدار به هم تیمی‌هایش درباره فرم خوب نرآتزوری گفت‌: «بازی بسیار سختی برابر اینتر پیش رو داریم که در حال‌ حاضر بهتر از رئال‌ مادرید و بارسلونا فوتبال بازی می‌کند. بازی ما برابر اینتر، بسیار نزدیک و حساس خواهد بود. احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. اینتر تیم بسیار قدرتمندی به شمار می‌رود و نشان داده به دوران اوج باز گشته است. باید خیلی سریع پیروزی برابر ساسولو را فراموش و به بازی بعد فکر کنیم.»

اینتر این هفته‌ موفق شد با برتری سه بر صفر برابر پسکارا به رده چهارم جدول رده‌بندی ایتالیا صعود کند اما با یوونتوس ۹ امتیاز فاصله دارد. این‌ در حالی است که بانوی پیر فوتبال ایتالیا یک بازی عقب افتاده هم دارد که در صورت برد، این اختلاف به ۱۲ امتیاز می‌رسد. دیدار رفت دو تیم در این فصل با برتری دو بر یک اینتر به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb6bn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید رکورد بارسلونا را شکست