تاریخ انتشار: 1395/11/12 14:51
کد خبر: 232300

اسکار: فقط به خاطر پول به چین نیامدم

اسکار، هافبک برزیلی مدعی شد که انتقالش به چین فقط به خاطر پول نبوده است.
اسکار: فقط به خاطر پول به چین نیامدم

 موج انتقال بازیکنان لیگ‌های اروپا به چین همچنان ادامه دارد و اسکار یکی از ستاره هایی بود که از چلسی جدا شد و به شانگهای SIPG پیوست. شانگهای برای این انتقال 60 میلیون پوند به چلسی پرداخت کرد و حقوق نجومی 4000 هزار پوند در هفته را برای اسکار در نظر گرفته است. حال اسکار مدعی شد که این انتقال فقط به خاطر پول نبوده است.

او گفت:" من سال گذشته از چین پیشنهاد داشتم ولی در آن زمان نمی‌خواستم به این پیشنهاد فکر کنم. این بار پیشنهادشان را بررسی کردم و پروژه فوتبالی شان فوق العاده بود. در هر مکالمه یک وجه جدید از پیشنهاد جذابشان برایم رونمایی می‌شد. وجه اقتصادی اش مهم بود ولی موضوع فقط پول نبود. من تنها به چین نرفته ام بلکه همسر و فرزندانم نیز همراهم هستند بنابراین شهری که در آن هستم باید زیبا باشد. در چلسی خیلی بازی نمی‌کردم بنابراین وقتی پیشنهاد شانگهای را شنیدم، از انتقال به این تیم خوشحال شدم.

 

کونته انسان خوبی است. او به تصمیم من احترام گذاشت و متوجه شد که من می‌خواهم فیکس بازی کنم. وقتی به چلسی آمد، به او گفتم که باشگاه هایی به دنبال جذب من هستند. او گفت که در برنامه هایش جا دارم و به همین خاطر در چلسی ماندم ولی اوضاع تغییر کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459e7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار کونته به بازیکنانش درباره رفتن به چین