تاریخ انتشار: 1395/11/13 14:50
کد خبر: 232068

رسمی؛ وراتی به ایتالیا بازخواهد گشت

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن طبق ادعای مدیر برنامه‌‌اش به کالچو باز خواهد گشت.
رسمی؛ وراتی به ایتالیا بازخواهد گشت

به گزارش فرتاک ورزشی، مدیر برنامه‌های مارکو وراتی می‌گوید که رفتن این بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی به سری A قطعی اما زمان آن نامشخص است. در یکی دو فصل اخیر شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت وراتی به کالچو شنیده شده است اما او هر بار بر تمایلش برای ماندن در فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرده است.

وراتی هرگز در سری A بازی نکرده و سال 2012 زمانی که فوتبال ایتالیا را برای رفتن به فرانسه ترک کرد، برای پسکارایی توپ می‌زد که این تیم در دسته دوم بود. دوناتو دی کامپلی، مدیر برنامه‌های وراتی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال بازگشت این بازیکن ایتالیایی به ایتالیا به شبکه پرمیوم اسپورت گفت: پاسخ دادن دادن به این سؤال که وراتی چقدر می‌ارزد، سخت است. به نظر من که برای خرید او باید خیلی هزینه کرد، خیلی و شاید حتی خیلی هم کافی نباشد. به نظر من که او قیمت ندارد چون پاری‌سن‌ژرمن قصد فروشش را ندارد.

دی‌کامپلی افزود: مارکو تا سال 2021 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و می‌خواهد به این قرارداد متعهد بماند و با این تیم قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان شود. من همیشه گفته‌ام که او یک روز به سری A باز خواهد گشت و الان هم این را می‌گویم هرچند پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است که او را تا زمانی که امکان دارد نگه دارد. نمی‌توانم بگویم که او چه زمانی به ایتالیا برمی‌گردد اما مطمئناً این اتفاق رخ خواهد داد.

مدیر برنامه‌های وراتی در پاسخ به این سؤال که آیا یوونتوس مقصد ایتالیایی این بازیکن ملی‌پوش خواهد بود، عنوان کرد: راستش ما هرگز درباره این موضوع صحبت نکرده‌ایم. همه فکر می‌کنند که یوونتوس تلاش داشته که مقدمات آوردن مارکو را فراهم کند اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wryg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بوقون: اینتر به روزهای اوجش بازگشته است و بازی سختی داریم