تاریخ انتشار: 1395/11/18 13:31
کد خبر: 231045

نارضایتی آگوئرو از وضعیتش در منچسترسیتی

مهاجم آرژانتینی فیروزه‌ای‌های شهر منچستر از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و به صورت تلویحی از خروج خود از این تیم در تابستان خبر داد.
نارضایتی آگوئرو از وضعیتش در منچسترسیتی

به گزارش فرتاک ورزشی، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، یک بازی برگزار شد که در آن منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برابر سوانزی به میدان رفت. این تیم موفق شد در حالی که تا ثانیه‌های پایانی برابر سوانزی به تساوی یک بر یک رسیده بود، گل برتری را به ثمر برساند.

در حالی که شایعات زیادی پیرامون آینده سرخیو آگوئرو شنیده می‌شود، این بازیکن پس از بازی مقابل سوانزی درباره آینده‌اش با ابهام حرف زد و همه ‌چیز را به تابستان موکول کرد تا بر شایعات دامن بزند.

در دیدار برابر سوانزی، پپ گواردیولا تصمیم گرفت گابریل ژسوس را به جای سرخیو آگوئرو در ترکیب اصلی تیمش قرار بدهد و این مهاجم برزیلی نیز با زدن دو گل، پاسخ اعتماد گواردیولا را داد. با این حال به نظر می‌رسد سرخیو آگوئرو از وضعیت خود در این تیم راضی نیست. او درباره این موضوع گفت: بعضی مواقع چنین چیزهایی رخ می‌دهد. وقتی شما روی نیمکت قرار می‌گیرید، به دنبال فرصتی می‌گردید تا بار دیگر خودتان را نشان بدهید. این چیزی است که من به دنبال آن هستم. سه ماه به پایان فصل باقی مانده است و باید بهترین عملکرد خودم را برای تیمم به نمایش بگذارم. بعد از آن در تابستان منتظر می‌مانم تا ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این مدت باید فقط روی تمرین کردن و بازی تمرکز کنم تا ببینم در تابستان چه چیزی رخ می‌دهد.

آگوئرو ادامه داد: همیشه از بازی در منچسترسیتی خوشحال بودم و حالا هم همینطور است. همان طور که گفتم، در این سه ماه باید برای کمک به تیم تلاش کنم. پس از آن باشگاه تصمیم خواهد گرفت که آیا جایگاهی در تیم خواهم داشت یا نه. 

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با تمجید از جانشین جوان خود در سیتی گفت: ژسوس بازیکن تاثیرگذاری است و به خوبی در این مدت توانسته است خودش را در تیم جا بیندازد. او آینده درخشانی در منچسترسیتی دارم و مطمئن هستم چیزهای زیادی اینجا یاد خواهد گرفت تا به بازیکن بزرگی در آینده تبدیل شود. در حال حاضر باید بنشینم و بازی او را ببینم و حتی از او چیزهای زیادی یاد بگیرم. مدتهاست در اروپا بازی می‌کنم. امیدوارم بار دیگر به ترکیب بازگردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvwoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی سپیدرود مقابل پارس جنوبی؛ تقسیم امتیازات در رشت