تاریخ انتشار: 1395/11/22 17:48
کد خبر: 230113

ویسنته کالدرون محتمل‌ترین گزینه برای برگزاری فینال کوپا‌ دل‌ری

ورزشگاه خانگی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شانس زیادی برای کسب میزبانی بازی فینال جام حذفی اسپانیا دارد.
ویسنته کالدرون محتمل‌ترین گزینه برای برگزاری فینال کوپا‌ دل‌ری

به نقل از نشریه مارکا، بازی تیم‌های فوتبال بارسلونا و آلاوس در فینال جام حذفی اسپانیا به احتمال فراوان در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار خواهد شد.

هنوز هیچ باشگاه برای پذیرایی از فینالیست‌های کوپا دل‌‌ری اعلام آمادگی نکرده و این در حالیست که رئیس باشگاه رئال مادرید هم گفته است که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دلیل پروژه مرمت بخش‌هایی از ورزشگاه نمی‌تواند میزبان این بازی باشد.

آلاوس خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه سن‌مامس، استادیوم خانگی تیم اتلتیک بیلبائو است که اما در تاریخی که برای برگزاری فینال کوپا دل ری مشخص شده (هفتم خرداد)، قرار است کنسرت برگزار شود و به این ترتیب خانه قرمزوسفیدپوشان باسکی هم مانند برنابئو نمی‌تواند میزبان بازی فینال باشد.

پیش از این انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید گفته بود که تمایل دارد ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان فینال فینال باشد تا این آخرین مسابقه‌ای باشد که پیش از نقل مکان روخی بلانکو به خانه جدیدش (استادیوم واندا متروپولیتانو) در این ورزشگاه برگزار می‌شود. ابراز تمایل سرسو اما مربوط به پیش از حذف اتلتیکومادرید از گردونه رقابت‌ها بود. با این حال همچنان تصور می‌شود که ویسنته کالدرون محتمل‌ترین گزینه برای میزبانی از فینال کوپا دل‌ری باشد ضمن اینکه گزینه‌ دیگری مانند ورزشگاه مستایا خانه تیم فوتبال والنسیا نیز وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlv78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیراهن یونایتد در دنیا پرفروش ترین شد