تاریخ انتشار: 1395/11/23 15:22
کد خبر: 229958

بونوچی: باخت به بارسلونا در فینال بدترین خاطره‌ام در فوتبال است

مدافع ایتالیایی یوونتوس شکست برابر بارسا در فینال لیگ قهرمانان اروپا را بدترین خاطره فوتبالی خود اعلام کرد.
بونوچی: باخت به بارسلونا در فینال بدترین خاطره‌ام در فوتبال است

به گزارش فرتاک ورزشی، لئوناردو بونوچی یکی از ارکان مستحکم خط دفاعی یوونتوس در سال‌های اخیر بوده است. او با وجود داشتن چند پیشنهاد تصمیم گرفت در این تیم ایتالیایی بماند.

بونوچی در گفت‌وگو با سایت یوفا درباره دیدار با بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۵ گفت: فکر می‌کردیم بتوانیم بارسا را در فینال شکست بدهیم. وقتی بازی یک بر یک شد، می‌توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم. فکر کردم این اتفاق رخ می‌دهد ولی به یکباره شرایط بازی عوض شد و باختیم. بازی خوبی برابر بارسلونا داشتیم و برابر این تیم فضای کمی به حریف دادیم. حریف بازیکنانی مثل لیونل مسی، لوییس سوارس و نیمار را در ترکیب خود داشت که از اشتباهات شما استفاده کردند. به همین دلیل بازی برابر این تیم خیلی سخت است. این یکی از دردناک ترین شکست های من بوده است. این شکست، درس‌های زیادی برای ما داشت و به ما آموخت در هر دیدار تا پایان بجنگیم و هیچ دیداری را از پیش برنده ندانیم.

بونوچی درباره مقایسه دو بازیکن بزرگ یعنی مسی و رونالدو گفت: درباره این دو بازیکن صحبت های زیادی مطرح شده است. رونالدو و مسی، دو بازیکن در حد کلاس جهانی هستند که هر یک راه خود را پیش گرفتند. مسی استعدادی بی‌نظیر دارد که البته باید گفت استعداد او ذاتی است. رونالدو ولی بازیکنی خودساخته است. این دو پدیده هستند و باید در مقبال آنها ۱۱۰ درصد آماده باشید. حتی ۱۰۰ درصد هم کافی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgvdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی: دوست ندارم کابوس کسی باشم