تاریخ انتشار: 1395/11/29 18:32
کد خبر: 228467

بازیکنی که بوفون او را آماده‌تر از مسی و رونالدو می‌داند

سنگربان یوونتوس به ستایش از مهاجم رم پرداخت و او را آماده ترین و خطرناک‌ترین مهاجم حال حاضر فوتبال اروپا دانست.
بازیکنی که بوفون او را آماده‌تر از مسی و رونالدو می‌داند

به گزارش فرتاک ورزشی، ادین ژکو فصل بسیار خوبی را با رم پشت‌سر می‌گذارد و بسیار آماده است. این مهاجم بوسنیایی در سری A توانسته در ۲۴ بازی، ۱۸ گل برای به ثمر رساند و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد.

جانلویجی بوفون به ستایش از ژکو پرداخت و او را خطرناک‌ترین مهاجم کنونی فوتبال اروپا دانست. بوفون در این زمینه گفت: در چند وقت اخیر، ژکو خطرناک‌ترین و بهترین مهاجم فوتبال اروپا است. حتی می‌توانم بگویم که او از مسی و رونالدو هم بهتر بوده است. ژکو به خوبی تفکرات اسپالتی را درک کرده است و بهترین بازی‌ها را برای رم به نمایش می‌گذارد. او مهاجمی است که تنها نیاز به فرصت دارد تا دروازه حریف را باز کند.

سنگربان یووه ادامه داد: ژکو در رم به روزهای اوج نزدیک شده است و آمار گلزنی او نشان می‌دهد که چه مهاجم خطرناکی است. فکر می‌کردم ژکو در رم مهاجمی معمولی خواهد شد اما او چیز دیگری را ثابت کرد و موجب شد در تفکراتم تجدید نظر کنم.

ژکو بعد از قهرمانی با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس با ۱۰ میلیون پوند به رم پیوست. او در فصل نخست حضورش در رم ۱۳ گل به ثمر رساند اما در فصل جاری تنها در کالچو موفق به زدن ۱۸ گل شده است. او شب گذشته در لیگ اروپا هم برابر ویارئال هت تریک کرد تا نشان بدهد که بسیار آماده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwk6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد مشتری گرت بیل جدید