تاریخ انتشار: 1395/12/01 12:42
کد خبر: 228123

کونته: کسب دو جام در انگلیس سخت است

سرمربی تیم فوتبال چلسی بعد از پیروزی برابر ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس گفت که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی دشوار خواهد بود.
کونته: کسب دو جام در انگلیس سخت است

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال چلسی شنبه شب موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد ولورهمپتون عبور کند.

آنتونیو کونته سرمربی تیم چلسی گفت که این تیم به قهرمانی دو گانه در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس در فصل جاری چشم دوخته است. با این حال وی هشدار داد که کسب این دو قهرمانی دشوار خواهد بود. 

چلسی با این برد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس صعود کرد. چلسی در لیگ برتر انگلیس با هشت امتیاز اختلاف با منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد. 

آنچلوتی اولین مربی در تاریخ چلسی خواهد بود که در یک فصل قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را هم زمان کسب می کند.

با این حال وی معتقد است عملکرد تیم حریف در دیدار شنبه شب نشانگر چالش دشواری است که پیش رو دارند. 

کونته در پاسخ به سوالی در مورد احتمال کسب قهرمانی دو گانه گفت:‌ این کار دشواری است. در فوتبال انگلیس هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد.

وی افزود: در لیگ ما تلاش خود را برای صدرنشینی جدول انجام دادیم و حالا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس هستیم. من از این بابت خرسندم، ولی بعد از مسابقه مهم است که بدانیم هیچ بازی آسان نیست. قهرمانی در دو رقابت دشوار خواهد بود، ولی می خواهیم جوایزی کسب کنیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی افزود:‌ شنیده ام که می گویند چلسی قهرمان شده است. اما این مطلب واقعیت ندارد و باید توجه کنیم. ما باید در 13 مسابقه مبارزه کنیم، قهرمانی دشوار خواهد بود. 

کونته ادامه داد: فکر می کنم که برای همپتون ادامه دادن بازی با چنین قدرتی دشوار بود. در نیمه دوم دو گل زدیم و فرصت های گلزنی ایجاد کردیم و شایسته برد بودیم. 

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یکشنبه انجام می شود. چلسی احتمالا با لینکلن سیتی بازی خواهند کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zr89b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما هر روز منفورتر از دیروز!