تاریخ انتشار: 1395/12/01 12:46
کد خبر: 228121

دلیل اخراج جنجالی ماریو بالوتلی

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال نیس فرانسه در دیدار برابر لوریان از بازی اخراج شد تا شرایط برای او در این تیم فرانسوی هم وخیم شود.
دلیل اخراج جنجالی ماریو بالوتلی

به‌ گزارش ‌فرتاک ورزشی، نیس تیم شگفتی‌ساز فصل جاری لیگ فرانسه در هفته بیست و ششم در ورزشگاه خانگی لوریان به میدان رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد تا با توجه به توقف موناکوی صدرنشین، فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی به سه امتیاز کاهش بدهد.

ماریو بالوتلی بازهم در این دیدار جنجال آفرید و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد. سوپر ماریو جایگاه خود را در ترکیب اصلی در دیدارهای اخیر نیس از دست داده بود ولی در این دیدار این فرصت به او رسید در ترکیب اصلی به میدان برود. البته بالوتلی در دقیقه ۶۸ از بازی اخراج شد تا به احتمال خیلی زیاد دیگر شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نداشته باشد. او این بار نه با بازیکن حریف درگیر شد و نه خطای خشن را انجام داد بلکه به خاطر حرفی که به داور زد از بازی اخراج شد.

سایت فوتبال ایتالیا نوشت بالوتلی سخن زشتی به داور بازی گفت‌ و به همین خاطر هم اخراج شده است. این بازیکن  ایتالیایی در فصل جاری سه بار با پیراهن نیس در لیگ فرانسه اخراج شده و هفت کارت زرد دریافت کرده است.

بالوتلی فصل را با نیس بسیار خوب شروع کرد و توانست با گل‌های حساسی که به ثمر رساند، زمینه را برای صدرنشینی نیس فراهم کند اما رفته رفته افت کرد و جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد و حاشیه سازی و جنجال او هم شروع شد.

نیس با پیروزی برابر لوریان، با ۵۶ امتیاز موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و باید منتظر دیدار پاری ‌سن‌ ژرمن برابر تولوز باشد. در جدول رده‌بندی نیز موناکو با ۵۶ امتیاز صدرنشین است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv6qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از نام یوونتوس متنفرم!