تاریخ انتشار: 1395/12/01 13:48
کد خبر: 228097

مورینیو: همه می‌فهمند که پوگبا را ارزان خریدیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که تا چند سال دیگر همه متوجه خواهند شد که قیمت پوگبا برای یونایتد ارزان بوده است.
مورینیو: همه می‌فهمند که پوگبا را ارزان خریدیم

به گزارش فرتاک ورزشی، پوگبا در تابستان با 110 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. با این حال مورینیو معتقد است با کیفیتی که پوگبا دارد، به همه ثابت خواهد شد این رقم برای او زیاد نبوده است.

او گفت:" فکر می‌کنم او شرایط فوق العاده ای دارد ولی سختگیری ها بر او زیاد بوده است. ولی این هزینه بودن در جایگاه اوست. مطمئنم که تابستان آینده، بازیکنانی با نصف کیفیت او، با همان قیمت یا شاید بیشتر منتقل خواهند شد و من منتظر آن لحظه هستم تا او از زیر این سختگیری ها نجات یابد. فکر می‌کنم تا چند سال دیگر همه متوجه می‌شوند که او بازیکن ارزانی بوده ولی باید بگویم که باشگاه های زیادی نیستند که چنین دیدی داشته باشند و بگویند که در آینده چه رخ خواهد داد.

تا چند سال پیش، 25 میلیون پوند برای یک بازیکن رقم بسیار بالایی بود. امروزه با 25 میلیون پوند نمی‌توان حتی یک بازیکن خرید. اگر می‌خواهید یک بازیکن جوان که آینده دار باشد بخرید باید پول خوبی پرداخت کنید. فکر می‌کنم تابستان بعد چندین سورپرایز در نقل و انتقالات خواهیم داشت و احتمالا پوگبا عنوان گرانترین بازیکن تاریخ را از دست خواهد داد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36axqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: با فرگوسن درباره پوگبا مشورت کردم