تاریخ انتشار: 1395/12/02 15:38
کد خبر: 227838

کلوپ: اعتراف می‌کنم بهترین مربی جهان نیستم

سرمربی لیورپول انتظار دارد در بازی برابر لسترسیتی برابر تیمی متفاوت قرار گیرد که به دنبال کسب برد است. او همچنین عنوان کرد بهترین مربی جهان نیست.
کلوپ: اعتراف می‌کنم بهترین مربی جهان نیستم

 لیورپول باید در هفته جدید لیگ برتر برابر لسترسیتی به میدان برود. تیمی که فصل قبل قهرمان لیگ برتر شد و در این فصل افت فاحشی داشته است ولی کلوپ معتقد است آنها برابر تیمی متحول شده قرار خواهند گرفت. 

یورگن کلوپ درباره بازی این هفته تیمش برابر لسترسیتی گفت: آنها شرایط چندان خوبی ندارند و نمی‌خواهند در این شرایط باشند. آنها به دنبال راهی برای فرار به سوی پیروزی هستند و نمی‌خواهند این شرایط را تحمل کنند. آنها برای ماندن در لیگ برتر سخت تلاش خواهند کرد. به همین خاطر دیدار سختی برابر آنها داریم. لستر می‌خواهد ۱۰۰ درصد تلاش کند تا در لیگ برتر بماند. فکر کنم ما اولین تیمی باشیم که برابر لستر متحول شده و جدید بازی خواهیم کرد. بعد از آن هم بازی سختی برابر آرسنال خواهیم داشت که می‌دانیم برابر تیمی باکیفیت بازی داریم. این دو دیدار برای ما بسیار دشوار خواهند بود و اگر بتوانیم موفق باشیم، می‌توانیم در پایان نسبت به جایگاه خوب در جدول رده بندی قرار بگیریم. لیورپول شروع بدی در سال ۲۰۱۷ داشت که در ۱۰ دیدار تنها به یک برد رسید و این باعث شد قرمزها از دو جام کنار برود. 

کلوپ در پایان گفت: تا قبل از شروع این بحران شرایط خیلی خوبی داشتیم ولی بعد از آن رفته رفته همه چیز از بین رفت. بارها گفتم بهترین مربی جهان نیستم ولی اینکه در مسیرم باشم و اعتقادم را به کارم از دست ندهم، بهترین هستم. مطمئن هستم راهی برای ما پیدا خواهد شد و دوباره به شرایط خوبمان بازمی‌گردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzbnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی فجری‌ها از وعده‌هایی که محقق نشد