تاریخ انتشار: 1395/12/03 12:45
کد خبر: 227672

گیگز: بعید می‌دانم بیل به منچستریونایتد برود

ابراز امیدواری کرد که ستاره ولزی کهکشانی‌‌ها یک روز برای شیاطین سرخ توپ بزند هرچند اذعان داشت که احتمال رخ دادن چنین اتفاقی ناچیز است.
گیگز: بعید می‌دانم بیل به منچستریونایتد برود

رایان گیگز امیدوار است که هموطنش یک روز تصمیم بگیرد برای همان تیمی توپ بزند که او تمام دوران بازیگری‌اش را در آن سپری کرد. او در عین حال گفت که بعید می‌داند ستاره پیشین تاتنهام حاضر شود به لیگ برتر برگردد.

از روزی که بیل 27 ساله تاتنهام را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، شایعاتی فراوانی درباره بازگشت او به انگلیس برای بازی در منچستریونایتد وجود داشته است. با این حال او که سال 2013 با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی سانتیاگو برنابئو شد، ماه اکتبر سال 2016 قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد، اتفاقی که گیگز از آن به عنوان نشانه‌ای از عدم تمایل بیل برای ترک مادرید‌ها یاد می‌کند.

گیگز در این خصوص به BBC‌ گفت: به نظر من که بیل از وضعیتش در رئال مادرید راضی است. من فکر نمی‌کنم که او در حال حاضر تمایلی برای ترک رئال داشته باشد. به عنوان یک هوادار منچستریونایتد من دوست دارم که او را دوباره در لیگ برتر ببینم.

گیگز افزود: هواداران منچستریونایتد دوست دارند یک روز بیل را در اولدترافورد ببیند. هرچه نباشد منچستریونایتد هم جزو بزرگترین باشگاه‌های دنیاست، البته تا زمانی که بیل از وضعیتش در رئال راضی باشد، من تصور نمی‌کنم که او این تیم را ترک کند.

بیل که از زمان پیوستن به رئال مادرید با این تیم دوبار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است، این هفته بعد از سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، به ترکیب کهکشانی‌ها برگشت و درحضور کوتاه مدتش گل دوم پیروزی مادرید‌ی‌ها را برابر اسپانیول به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459wjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جدید رئال مادرید با زیدان