تاریخ انتشار: 1395/12/03 16:54
کد خبر: 227622

دلیل عدم خوشحالی مسی پس از گلزنی به لگانس

لیونل مسی یکشنبه شب پس از گل دقیقه 90 به لگانس، در میان تعجب هواداران بارسا اقدام به شادی گل نکرد.
دلیل عدم خوشحالی مسی پس از گلزنی به لگانس

مسی عادت دارد که پس از هر گلی که به ثمر می رساند، با انگشتانش به آسمان اشاره کرده و آن را به مادربزرگ مادری خود(سلیا) که از دنیا رفته تقدیم کند.

عدم خوشحالی مسی پس از گل بسیار حساسی که دقیقه 90 وارد دروازه لگانس کرد، تعجب همگان را به دنبال داشت و دوست داران بارسا از خود سوال کردند که چه اتفاقی برای مسی افتاده است.

او سه ماه پیش وقتی دقیقه 93، پنالتی سرنوشت ساز را در مستایا برابر والنسیا تبدیل به گل کرد، شادی گل فوق العاده ای از خود نشان داد اما اتفاق دو شب پیش کاملا برعکس بود.

به ادعای موندودپورتیوو، مسی از دست هواداران حاضر در نوکمپ بسیار دلگیر بوده است. بسیاری از هواداران بارسا در جریان بازی بر علیه بازیکنان سوت های اعتراضی سر می دادند و به خصوص آندره گومس را مورد اعتراضات شدید خود قرار دادند.

این مساله به مذاق مسی و دیگر ستاره های بارسا خوش نیامده است؛ چرا که اعتقاد دارند وقتی می بازند همه باهم می بازند و وقتی می برند نیز همه باهم در این موفقیت شریک هستند. اوضاع برای بارسا وقتی خراب شد که این تیم سه شنبه گذشته در زمین پاری سن ژرمن با 4 گل مغلوب این تیم شد.

شائبه هایی چون ناراحتی مسی از قرارداد پیشنهادی جدید بارسلونا به وی، شرمساری از کیفیت بازی بارسا در مقابل لگانس و ناراحتی او نسبت به از دست دادن توپ در بازی برابر پاری سن ژرمن که منجر به گل دوم PSG شد وجود داشت؛ ولی موندودپورتنوو ادعا کرده که علت اصلی ناراحتی مسی، فقط سوت ها و اعتراضات هواداران بارسا در جریان بازی با لگانس بوده است و نه چیزی دیگر.

مسی امروز از تعطیلی دو روزه تمرینات بارسا استفاده کرده و راهی مصر شد تا در یک فعالیت تبلیغاتی بر ضد بیماری هپاتیت C شرکت کند. باید دید واکنش او در بازی بعدی بارسا برابر اتلتیکو چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrnxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام مهم اینیستا برای هواداران بارسلونا