تاریخ انتشار: 1395/12/03 17:19
کد خبر: 227617

گلم با پیراهن رئال به اتلتیکو را تکرار می کنم

ستاره مکزیکی بایرلورکوزن که سابقه بازی برای رئال را هم در کارنامه دارد، تاکید کرد تیمش برای صعود به دور بعد باید بهترین بازی خود را برابر اتلتیکو مادرید به نمایش بگذارد.
گلم با پیراهن رئال به اتلتیکو را تکرار می کنم

بایرلورکوزن برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا، کار سختی پیش‌رو دارد و باید بتواند اتلتیکومادرید را شکست بدهد.

امید نخست لورکوزن برای گلزنی در دیدار برابر اتلتیکومادرید خاویر هرناندس است. این بازیکن مکزیکی پیش از این دیدار گفت‌:« می‌خواهیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم تا به دور بعد راه پیدا کنیم. بازی کردن برابر اتلتیکومادرید بسیار سخت است. این تیم فصل قبل به فینال راه پیدا کرد و این نشان می‌دهد تیم باکیفیتی است.

برای صعود کردن به دور بعد باید بدون اشتباه ظاهر شد و با نهایت تمرکز بازی کرد. اتلتیکومادرید بازیکنان بزرگی مثل آنتوان گریزمان، فرناندو تورس و کوین گامیرو را در اختیار دارد اما نباید روی تک ستاره‌های اتلتیکو تمرکز کرد. می‌خواهیم بازی تیمی و هماهنگ را به نمایش بگذاریم. برای صعود کردن به دور بعد ابتدا باید در ورزشگاه خانگی خود نتیجه گرفت تا با امید به ویسنته کالدرون رفت.»

 

چیچاریتو در مورد گلی که به اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دو سال پیش زد گفت:« بدون شک آن بهترین لحظه حضور من در رئال مادرید بود. گلی که از یادش نخواهم برد و امیدوارم بتوانم یک بار دیگر برابر اتلتیکو گلزنی کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrg7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار جالب رونالدو؛ ثبت بیش از یک گل در ۹۹ بازی