تاریخ انتشار: 1395/12/04 13:29
کد خبر: 227479

شروع رویایی عزت‌الهی با عقاب‌های سیاه آنژی+عکس

بعد از حضور قرضی در آنژی ماخاج کالا توانست در اولین بازی برای تیم جدید با پیراهن شماره 6 نمایش در خور تحسینی ارائه بدهد.

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید عزت الهی ملی پوش جوان ایرانی که بعد از تمدید قرارداد با روستوف برای نیم فصل قرضی به آنژی ماخاج کالا پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند در اولین حضور در ترکیب تیمش توانست با پیراهن شماره 6 در میانه میدان این تیم درخشش خوبی داشته باشد و زمینه برتری عقاب های سیاه برابر غیرت قزاقستان را فراهم کند. 

آنژی که در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد در حالی توانست غیرت قزاقستان را با یک گل از پیش رو بردارد که عزت الهی 70 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و در تمام این دقایق به عنوان هافبک بازیساز و پاسور توپ ها را تقسیم می کرد و ضربات ایستگاهی را نیز می زد. 

بعد از این بازی سرمربی آنزی با ابراز رضایت از خرید ایرانی مدعی شد با حضور عزت الهی میانه میدان آنژی برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده و نگرانی هایش از این بابت به کمترین حد ممکن رسیده است. آنژی که با قرار گرفتن در رتبه یازدهم جدول در نیم فصل اول امیدوار است در ادامه فصل شرایط بهتری پیدا کند تا پایان هفته در ترکیه حضور دارد و سپس راهی کشورش می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8bgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی کاسپین قزوین-نیرو زمینی تهران