تاریخ انتشار: 1395/12/05 14:50
سرمربی چلسی:
کد خبر: 227246

رنگ مورد علاقه ام آبی است

سرمربی چلسی گفت:صادقانه بگویم، امیدوارم با همین رضایت و شادی تا فتح لیگ برتر برویم.
رنگ مورد علاقه ام آبی است

آنتونیو کونته  درباره حضورش در چلسی و اینکه وقتی نامش را در ورزشگاه می شنود چه حسی دارد اظهار داشت:فوق‌العاده است که اسمم را حین بازی بشنومم، چه در بازی های خانگی چه خارج از خانه. بعضی وقت ها کمی مضطرب میشوم اما حس خوبی دارد.

وی درباره حسش نسبت به هواداران چلسی گفت:هواداران چلسی باور نکردنی هستند. بازی اولم را به یاد دارم، آنها پرچم هایی با سه رنگ پرچم ایتالیا آماده کرده بودند.اولین بار که چنین اتفاقی افتاد، مقابل اورتون بود. دستیار من مرا صدا زد و گفت که هواداران دارند اسم مرا میخوانند. و بعد من متوجه شدم.

سرمربی چلسی افزود:صادقانه بگویم، امیدوارم با همین رضایت و شادی تا فتح لیگ برتر برویم. این اتفاق برای من ویژه خواهد بود، فکر کنم بتوانم این را برای خودم رویاپردازی کنم.آسان نخواهد بود. اما ما به سختی داریم برای تحقق بخشیدن به این رویا کار میکنیم. وقتی به حقیقت پیوست، برای هر خوشحالی از سوی هواداران آماده هستم.

وی درباره رنگ مورد علاقه اش بیان داشت:رنگ مورد علاقه ام آبی ست. من بازی های چلسی را خیلی دنبال کرده ام. چون در چلسی همیشه بازیکنان ایتالیایی خیلی خوبی بازی میکردند همینطور در مقام مربی.

کونته افزود:ویالی، زولا، همچنین دیمتئو.من با آنها در ایتالیا هم بازی بودم. جانلوکا(ویالی)، ما بازی های زیادی را در یوونتوس با هم بودیم. کنار هم قهرمان چمپیونزلیگ شدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrm7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کین: می خواهیم به چلسی برسیم