تاریخ انتشار: 1395/12/10 13:28
کد خبر: 226193

بیماری مرموز، گوتسه را خانه‌نشین کرد

هافبک آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند به دلیل ابتلا به بیماری برای مدتی نامشخص نمی‌تواند به میدان برود.
بیماری مرموز، گوتسه را خانه‌نشین کرد
باشگاه بورسیا دورتموند اعلام کرد که ماریو گوتسه به دلیل ابتلا به یک نوع اختلال در دستگاه گوارشی‌ تا مدتی نامشخص نمی‌تواند بازی کند و تا زمانی که بیماری‌اش معالجه نشود، به میادین بازنخواهد گشت. معایناتی روی هافبک آلمانی زردپوشان وستفالن صورت گرفته اما قرار است یکسری معاینات و آزمایش‌های دیگر از او به عمل آید.
 
باشگاه بورسیا دورتموند در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: گوتسه در چند ماه گذشته به صورت مداوم از مشکلات عضلانی رنج برده و همین موضوع باشگاه را مجاب به انجام یک بررسی جامع داخلی از عوامل این مشکلات کرده است. بررسی‌ها نشان داده که گوتسه از نوعی اختلال در سیستم متابولیک رنج می‌برد و به همین دلیل کاملاً ضروری است که او برای مدتی از شرکت در تمرینات خودداری کند.
 
بیماری گوتسه در حالی او را برای مدتی نامشخص خانه‌نشین می‌کند که این بازیکن از زمان بازگشتش به دورتموند هم به دلیل آمادگی جسمانی نامناسب تنها توانسته 9 بار در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت توماس توخل به میدان برود.
 
گوتسه درباره وضعیتش گفت: من در حال سپری کردن دوره درمان هستم و هر کاری از دستم ساخته باشد انجام می‌دهم تا هرچه سریعتر به تمرینات برگردم و به تیمم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvgvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آندره شورله هم به دورتموند پیوست