تاریخ انتشار: 1395/12/13 22:10
کد خبر: 225429

تضمینی در مورد آینده ستارخ سرخپوش وجود ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد دیدار فردا عصر تیمش در برابر بورنموث صحبت کرد.​​​​​​​
 تضمینی در مورد آینده ستارخ سرخپوش وجود ندارد

با نتایج خوب هفته های اخیر، شیاطین سرخ در ادامه شانس خوبی برای کسب سهمیه دارند.

 

دیدار برابر بورنموث: "آنها تیمی بسیار مرموز و خطرناک هستند که از کیفیت بالا و جاه طلبی فراوانی برخوردار هستند. حریف ما ترسی از ارائه بازی هجومی ندارد و بورنموث تیمی است که نه برای تساوی، که معمولا برای پیروز شدن به میدان می آید."

 

شایعه بازگشت رونی به اورتون: "این صحبت کاملا بی پایه و اساس است. رونی برای دیدار در لیست قرار دارد و امکان دارد در ترکیب ثابت ما به میدان برود. رونی همچنان بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود و قطعا تا پایان فصل با ما خواهد بود و من بسیار علاقمندم که سال آینده نیز او در یونایتد باقی بماند اما نمی توانم خبر قطعی در این رابطه بدهم."

 

تاثیر قهرمانی در جام اتحادیه بر بازی فردا: "از نظر من آن قهرمانی هیچ تاثیری نخواهد داشت. جام اتحادیه داستانی بود که پایان بسیار خوشی برای ما داشت و یکی از دغدغه های ما را کاهش داد اما داستان آن به اتمام رسیده است."

شرایط زلاتان در آینده: "از نظر من زلاتان در آینده نیز در کار ما باقی خواهد ماند زیرا صحبت های اولیه در مورد تمدید قرارداد انجام شده است و او برای یک سال دیگر در ترکیب یونایتد خواهد بود."

 

شرایط مورینیو در یونایتد: "من آدم خوادخواهی نیستم که هیچ کس نتواند در کنار من فعالیت کند و از زمان حضور من روی نیمکت یونایتدها، مشکلی در تمرینات ایجاد نشده است. رابطه بسیار خوبی با مردم، هیئت مدیره و بازیکنان دارم و این رابطه بر پایه اعتماد شکل گرفته و باعث خوشحالی همه ارکان باشگاه شده است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5wpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برتری قاطعانه منچستریونایتد و رم با هت تریک زلاتان و ژکو
دور رفت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا