تاریخ انتشار: 1395/12/15 02:31
کد خبر: 225165

ونگر: نیمکت نشینی الکسیس درست بود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از تصمیمش برای نیمکت نشین کردن الکسیس سانچس در شکست 3-1 تیمش مقابل لیورپول، دفاع کرد.​​​​​​​
ونگر: نیمکت نشینی الکسیس درست بود

ونگر در اقدامی عجیب در دیدار امروز از مهاجم شیلیایی اش در ترکیب اصلی استفاده نکرد و الیویه ژیرو و دنی ولبک را از ابتدا به میدان فرستاد.

 

هرچند الکسیس وقتی در نیمه دوم به میدان رفت، پایه گذار تک گل توپچی ها بود که توسط ولبک به ثمر رسید اما ونگر معتقد است تصمیمش برای قرار ندادن این بازیکن در ترکیب اصلی درست بوده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" بله، سانچس در نیمه دوم تاثیرگذار بود. اما من احساس کردم که دلیل ناکامی مهاجمان در نیمه اول این بود که ما در خط میانی تسلط لازم را نداشتیم. شرایط در نیمه دوم راحت تر شد. دیدید که ولبک و ژیرو در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردند. همیشه می تواند در این موارد بحث کرد."

 

توپچی ها در این دیدار در نیمه اول دوم گل از حریف دریافت کردند و ونگر معتقد است که سطح بازی تیمش در نیمه اول، اصلا در حد انتظار نبود.

 

" ما در نیمه اول در به دست آوردن ریتم بازی مشکل داشتیم. به اندازه کافی در جریان بازی نبودیم. دوو گل ساده خوریم؛ روی توپ های مستقیم از دروازه بان. در بازی هایی مانند این، انتظار چنین گل هایی را ندارید.

 

ما در نیمه دوم برگشتیم و واکنش خوبی نشان دادیم. فرصت داشتیم تا نتیجه را برگردانیم. اما در نیمه اول اصلا در سطح خودمان کار نکردیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrx88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: قرارداد اوزیل و سانچس تمدید می شود