تاریخ انتشار: 1395/12/18 02:46
لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 224520

معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

تیم‌های بارسلونا و دورتموند در دیدار های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابرحریفان خود به دنبال جبران نتیجه هستند.
معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

به گزارش ایسنا، دومین شب دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا و آلمان پیگیری می شود. تیم های بارسلونا با پاری سن ژرمن و دورتموند با بنفیکا چهارشنب شب برابر هم قرار می گیرند تا چهره دو تیم صعود کننده به یک چهارم مشخص شود. بارسلونا برای صعود به معجزه نیاز دارد و بنفیکا تنها با تساوی بدون گل در میان هشت تیم برتر اروپا قرار خواهد گرفت.

 

بارسلونا - پاری سن ژرمن

معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

سه هفته پیش در پارک د پرنس یکی از عجیب ترین بازی های باشگاهی در جهان رقم خورد. بارسلونا با همه ستارگانش برابر پاری سن ژرمن تحقیرشد و یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ باشگاه به ثبت رسید. آبی اناری ها تنها چهار بار دروازه شان باز نشد بلکه از همه لحاظ ضعیف بودند، ستاره این تیم یعنی لیونل مسی نیز یکی از بدترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و در یکی از گل ها مقصر بود. بارسا پس از آن بازی در لالیگا نیز به سختی توانست لگانس را شکست دهد. با این نتایج به نظر می رسید شاگردان لوییس انریکه در بحران قرار گرفتند اما حذف اتلتیکومادرید در کوپا دل ری و شکست این تیم در لالیگا به دنبال پیروزهای پر گل برابر اسپورتینگ خیخون و سلتاویگو هواداران بارسا را به جبران نتیجه امیدوار کرد، هوادارانی که در دقایق پایانی بازی برابر سلتاویگو شعار " امکان پذیر است امکان پذیر است" را سر دادند و با هشتگ "باور دارم" در شبکه های اجتماعی به استقبال دیدار برگشت رفته اند.

معجزه برای آبی اناری ها

معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

تاکنون در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی نتوانسته است نتیجه بازی رفت چهار بر صفر را در دیدار برگشت جبران کند اما بارسلونا می تواند این کار را انجام دهد چون ستاره این تیم می تواند به تنهایی نتیجه یک بازی را تغییر دهد و سوارس از فرصت های به دست آمده به راحتی نمی گذرد. علاوه بر این شرایط آبی اناری ها با تغییر روش بازی اش بهتر شده و بارسا در پانزده بازی اخیر خانگی اش در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بوده است. همچنین تاریخ نشان می دهد در به یادماندنی ترین جبران نتیجه ها تیم های اسپانیاییحضور داشتند. رئال مادرید در فصل 86-1985 جام یوفا درآلمان پنج بر یک مغلوب مونشن گلادباخ شد اما توانست در سانتیاگو برنابئو چهار بر صفر پیروز شود. همچنین در فصل 04-2003 لیگ قهرمانان میلان که خود را با پیروزی چهار بر یک در دیدار رفت صعود کرده می دانست در اسپانیا با چهار گل مغلوب دپورتیوو لاکرونیا شد و از این بازی ها حذف شد.

پاری سن ژرمن

معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

شاگردان اونای امری پس نتیجه تاریخی شان در دیداررفت امشب به دنبال قطعی کردن صعود خود هستند، این اتفاق حتی در صورت شکست این تیم نیز صورت خواهد پذیرفت اما ممکن است تیم فرانسوی نتیجه به یاد ماندنی دیگری را رقم بزند. PSG پس از آن پیروزی در هیچ بازی شکست نخورده است و امشب با تمام قدرت برابر بارسا قرار می گیرد.

دورتموند - بنفیکا

معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

شاید پیش از بازی رفت بیشترین شانس صعود برای دورتموند متصور می شداما بنفیکا توانست با پیروزی خفیف یک بر صفر شانس خود را برای حضور در جمع هشت تیم برتر نگه دارد. دورتموند در این بازی برتر از میزبان بود و حتی فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشت اما در باز کردن دروازه حریف پرتغالی اش ناکام ماند و اکنون 90 دقیقه سخت را پیش رو دارد.

معجزه نوکمپ در شب تقابل زنبورها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد؟

دورتموند پس از آن شکست در هیچ بازی مغلوب نشد و این هفته را با پیروزی پر گل 6 بردو برابر لورکوزن شروع کرد. در مقابل بنفیکا نیز با ادامه پیروزی هایش همچنان صدرنشین لیگ کشورش باقی ماند. آمار این تیم برابر آلمانی ها در بازی های خارج از خانه دو پیروزی، 6 تساوی و 14 شکست است. از طرفی دورتموند به دنبال سومین پیروزی پیاپی اش در بازی های خانگی برابر تیم های پرتغالی است.

هر دو تیم از شانس یکسانی برای صعود برخوردار هستند هرچند که بنفیکا با یک تساوی بدون گل به راحتی می تواند یکی از تیم های مرحله بعد نام بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrlq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دراکسلر: در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد