تاریخ انتشار: 1395/12/18 13:58
کد خبر: 224451

راموس، ناجی رئال‌ مادرید با آماری خارق‌العاده

کاپیتان رئالی‌ها با ثبت آماری شگفت‌انگیز از خود نشان داد که بازیکنی تأثیرگذار برای تیمش است.
راموس، ناجی رئال‌ مادرید با آماری خارق‌العاده

 سرخیو راموس در پیروزی 3 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) رئال‌ مادرید برابر ناپولی در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دقیقه 51 بازی گل تساوی تیمش را با ضربه سر زیبایی به ثمر رساند تا هم تیمش به بازی برگردد و هم به نوعی کار نماینده ایتالیا را تمام کند. شاگردان زیدان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 از سد ناپولی گذشتند و به دور بعد صعود کردند.

راموس، کاپیتان رئالی‌ها که در بازی‌های مهمی ناجی رئالی‌ها بوده، بعد از گلزنی‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014 موفق به زدن 21 گل برای کهکشانی‌ها شده که از این بین 18 گل وی زمانی به ثمر رسیده که رئال یا در نتیجه از حریف خود عقب بوده یا نتیجه بازی مساوی بوده است.

کاپیتان سفیدپوشان مادریدی که این فصل 10 گل برای تیمش به ثمر رسانده، پس از کریستیانو رونالدو (25 گل)، کریم بنزما (15 گل) و آلوارو موراتا (13 گل) چهارمین گلزن برتر کهکشانی‌ها است.

ریو فردیناند، اسطوره پیشین منچستریونایتد در تمجید از کاپیتان رئال‌مادرید گفت: همیشه آرزو داشتم روی ضربات کرنر جلو بکشم و همانند راموس گلزنی کنم. سرخیو روی هوا بلند می‌شود و می‌گوید "توپ برای من است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48djdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان با تمام قوا به ایتالیا می رود