تاریخ انتشار: 1395/12/18 19:42
کد خبر: 224371

حریف دلخواه ویدال برای مصاف با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا

هافبک شیلیایی باواریایی‌ها امیدوار است که تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در آنجا با یکی از تیم‌های محبوب او روبه‌رو شود.
حریف دلخواه ویدال برای مصاف با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) با کسب پیروزی قاطع 5 بر یک در خانه آرسنال که صعودش به مرحله یک چهارم نهایی را با پیروزی 10 بر 2 در مجموع بازی‌های رفت و برگشت قطعی کرد، برای دیگر مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رجزخوانی کرد و نشان داد یکی از بخت‌های اصلی صعود به فینال است.

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی باواریایی‌ها نیز امیدوار است که این اتفاق رخ دهد و تیمش بعد از چهار سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا برگردد و در آنجا با تیمی روبه‌رو شود که از بازی در آن خاطرات خوبی دارد. حریف دلخواه ویدال برای مصاف با بایرن مونیخ در فینال تیمی نیست جز یوونتوس که بعد از فتح سری A به همراه آن، بازی در فینال لیگ قهرمانان را هم تجربه کرد.

هافبک شیلیایی بایرن مونیخ در گفت‌وگو با شبکه پرمیوم اسپورت، اظهار داشت: یوونتوس تیمی بسیار قدرتمند است. آنها برابر پورتو نشان دادند که امسال برای قهرمانی آمده‌اند و من مطمئنم که جزو تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی خواهند بود. امیدوارم یووه حریف ما در فینال لیگ قهرمانان باشد.

یوونتوس دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی 2 بر صفر در خانه پورتو پشت سر گذاشته است و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد.

فینال این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrx86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار/ رکورد ولکات در لیگ قهرمانان اروپا