تاریخ انتشار: 1395/12/20 00:27
کد خبر: 224101

شرط ونگر برای جدایی از آرسنال

وبسایت رسمی برنامه نود - طرفداران باشگاه آرسنال در مورد آینده ونگر به دو گروه کاملاً مجزا از لحاظ تفکر و آینده نگری تقسیم شده اند. آرسن ونگر نیز می گوید حتما به اعتراضات و نظرات هواداران گوش خواهد کرد و بعد در مورد ماندن یا نماندنش تصمیم خواهد گرفت.
شرط ونگر برای جدایی از آرسنال

بعد از باخت تحقیر آمیز ۵-۱ آرسنال در مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات، تعدادی از هواداران با بنر "ونگر برو بیرون" اعتراض خود به سرمربی بیست ساله خود را نشان دادند. این بازی در مجموع با نتیجه ۱۰-۲ به پایان رسید. به نقل از Fourfourtwo، قرارداد ونگر در آخر فصل به پایان می رسد. البته اخباری مبنی بر پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله سران باشگاه آرسنال با ونگر نیز به گوش می رسد. حال آینده این مربی در هاله ای از ابهام قرار دارد و به بحث خیلی داغی در میان هواداران آرسنال تبدیل شده است. او در یک کنفرانس خبری در این مورد گفت:همه چیز بررسی خواهد شد. این موضوع (اعتراضات هواداران) فاکتور خیلی مهمی نیست، اما قطعاً بررسی خواهد شد.

از ونگر همچنین پرسیده شد که آیا با ماندن در باشگاه، شأن و مقام خود را نابود نمی کنید؟ که وی در پاسخ نیز گفت این سنجش ها و توجه ها، نقش مهمی را بازی نمی کنند. ونگر که در حال سپری کردن بیستمین سال خود در آرسنال است، با مطرح کردن شرایط کلی نیز گفت:من برای ساختن تصویر خوب از خودم کار نمی کنم. با تعهد کامل نسبت به باشگاه کارم را انجام می دهم. این چیزی است که انجام می دهم و اینکه چطور قضاوت خواهم شد برای من مشکل بزرگی نخواهد بود. فکر می کنم از وقتی که اینجا بوده ام، عشق و وفاداری کاملم را به باشگاه نشان داده ام و ثابت کردم که تصمیمات درستی برای آن ها می گیرم و به کارم ادامه خواهم. به ارزش هایی که برای من بسیار مهم و حیاتی هستند، احترام خواهم گذاشت و اگر قادر به انجام چنین کاری نباشم، اینجا نخواهم بود.

گفتنی است آرسنال در روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف لینکلن سیتی خواهد رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ajez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر:حتی اگر در آرسنال نباشم، به مربیگری ادامه می‌دهم!