تاریخ انتشار: 1395/12/23 16:37
کد خبر: 223257

گزینه بایرن مونیخ برای جایگزینی ژابی آلونسو

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از گزینه جایگزینی ژابی آلونسو سخن به میان آورد و تاکید کرد که بایرن به دنبال جذب بازیکن جدیدی نیست.
گزینه بایرن مونیخ برای جایگزینی ژابی آلونسو

 ‌به نقل از کیکر، ژابی آلونسو بعد از دهمین قهرمانی رئال‌ مادرید در لیگ قهرمانان اروپا این تیم را به مقصد فوتبال آلمان ترک و پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرد.

این بازیکن اسپانیایی در بایرن هم عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از تاثیرگذارترین بازیکنان بوده است. او هفته گذشته اعلام کرد با پایان فصل جاری برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

پر کردن جالی خالی این بازیکن به هیچ وجه آسان نیست. اولی هوینس که رییس باشگاه بایرن مونیخ را به عهده دارد، درباره جایگزین آلونسو گفت‌: درست است که او بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است اما به دنبال جذب بازیکن جدیدی نیستیم. با آمدن نیکولاس سولی و حضور ژروم بواتنگ، سرمربی تیم، خابی مارتینس را به خط میانی خواهد آورد تا جایگزین آلونسو شود. مارتینس بازیکن بسیار بزرگ و باکیفیتی است و اگر آماده باشد، می‌تواند  به خوبی به عنوان هافبک دفاعی بازی کند.

او ادامه‌ داد: نیکلاس سولی و سباستیان روده، دو بازیکن جدید بایرن مونیخ در تابستان خواهند بود. با این دو بازیکن به توافق نهایی رسیدیم.

بایرن مونیخ در فصل جاری بوندسلیگا هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید. این تیم با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به جمع هشت تیم نهایی راه پیدا کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbm7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلونسو: دوران حضورم در انگلیس برایم بسیار جذاب بود
روزهایی فراموش نشدنی در لیورپول داشتم