تاریخ انتشار: 1395/12/25 01:23
دور برگشت یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 222910

سیمونه بدنبال جبران شکست / شبی پر از بیم و امید برای بزرگان فوتبال اروپا

برای تیم گواردیولا بهترین فرصت برای دفاع از اقتدار کم‌تر دیده شده‌اش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به وجود آمده و از سوی دیگر اتلتیکومادرید مشکلی برای حفظ اندوخته بازی رفت ندارد.

سیمونه بدنبال جبران شکست / شبی پر از بیم و امید برای بزرگان فوتبال اروپا

 شب پایانی دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به همان اندازه که برای اتلتیکومادرید آسودگی خیال دارد، برای منچسترسیتی و موناکو، رقم زنندگان رالی گل جذاب دور رفت رقابت‌ها دلهره‌آور است.

موناکو- منچسترسیتی، آخرین فرصت پپ

منچسترسیتی درنهایت ناباوری در بازی رفت به شدت جذاب، بازی 3 بر 2 باخته را به برتری 5 بر 3 تبدیل کرد و حالا در ورزشگاه فاخر موناکو به تکمیل برتری بازی رفت می‌اندیشد. مردان گواردیولا برای نشان دادن تداوم خودشان در رقابت‌های اروپایی به برتری یا حداقل حفظ نتیجه بازی رفت نیاز مبرمی حس می‌کنند.

 غایبان رقابت

گلیک، کاریو و بوشیلا نمی‌توانند موناکو را در این بازی همراهی کنند و در سوی مقابل منچسترسیتی  خسوس و گوندوگان مصدوم را قطعا در اختیار نخواهد داشت و احتمال غیبت وینسنت کمپانی بلژیکی هم وجود دارد.

رویارویی‌های قبلی

تنها رویارویی اروپایی قبلی 2 تیم در بازی رفت شکل گرفت؛ جایی که منچسترسیتی شکست خانگی 3 بر 2 را به برتری 5 بر3 تبدیل  و به صعود در خانه رقیب امیدوار کرد.

داور بازی

جان‌لوکا روکی، یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال ایتالیا می‌داند نتیجه بازی رفت جایی برای جدی نگرفتن بازی برگشت باقی نگذاشته  وبه همین دلیل قصد دارد با ارائه بهترین قضاوت ممکن، کم‌تر حرف و حدیثی از خود به جا بگذارد.

 

آتلتیکومادرید- بایرلورکوزن؛ خیال راحت تیم سیمئونه

اتلتیکومادرید در زمین بایرلورکوزن به برتری 4 بر2 دست یافت و حالا با خیال راحت در خانه برای صعود می‌جنگد. تیم دیگو سیمئونه درلالیگا ثبات ندارد و این فصل پس از چند نتیجه خوب، سکته ناگهانی داشته است؛ درست مانند لورکوزن. تیم آلمانی پس از اخراج اشمیت با مربی جدید یک نتیجه خوب در بوندس‌لیگا به دست آورد و حالا آماده رقم زدن یک معجزه نشان می‌دهد.

 

6ZuaCdpAF4wR

 غایبان رقابت

چارهان‌اوغلو از لورکوزن از این بازی محروم است و علاوه بر او، توپارک، تاه، کیسلینگ و بندر هم نمی‌توانند آلمانی‌های میهمان را همراهی کنند. گابی و لوئیس محرومان اتلتیکو نام دارند و فرناندس و گامیرو هم مصدوم هستند.

 رویارویی‌های قبلی

در 5 بازی قبلی، 2 پیروزی از آن اتلتیکو شده، 2 مساوی شکل گرفته و تنها یک بار بایرلورکوزن به برتری دست یافته است.

داور بازی

قضاوت این بازی به عهده سرگئی کاراسف، داور متوسط روسی است. این داور در کارنامه خود قضاوت بحث‌برانگیزی نداشته و باید امیدوار بود در این جدال هم خطای تعیین‌کننده‌ای نداشته باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgeao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا در رویای خرید زوج رویایی گریزمان و سانچس

آبی پوشان  همیشه در معرض طوفان
گورادیولا: به جایگاه در جدول توجه نمی کنم