تاریخ انتشار: 1395/12/25 14:05
کد خبر: 222815

گزارش؛ قربانی کردن ستارگان برای ماندن مسی

به نظر می رسد هنوز هم تردیدهایی در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی، فوق ستاره 30 ساله بارسلونا وجود دارد.​​​​​​​
گزارش؛ قربانی کردن ستارگان برای ماندن مسی

اگرچه جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا معمولا با خوشبینی در مورد آینده مسی صحبت می کند، اما هنوز پیشرفت خاصی در زمینه تمدید قرارداد او حاصل نشده و با توحه به اینکه قرارداد او در ژوئن 2018 به پایان می رسد، نگرانی های زیادی در مورد مذاکرات رسمی مسی با دیگر تیم ها از ماه ژانویه 2018 (طبق قانون) وجود دارد.

 

طبق گزارش نشریه "آ.اس"، به نظر می رسد مسی رقمی در حدود 35 میلیون یورو برای تمدید درخواست کرده که مبلغ بالایی محسوب می شود. این در حالیست که ستاره شماره 10 بارسا آگاه است که این باشگاه به تازگی با ایوان راکیتیچ تمدید کرده و این اتفاق در مورد ستارگانی مانند نیمار، سوارز و بوسکتس نیز در تابستان رخ داده است.

همچنین در برنامه های فعلی بارسا، تمدید قرارداد با اینیستا و تراشتگن نیز وجود دارد و همین موضوع کار را برای سران بارسا در راستای تامین منابع مالی مسی دشوار می سازد.

 

با این تفاسیر، شاید بهترین راه برای بارتومئو، فروش ستارگانی مانند آردا توران باشد. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد پشنهادی گران قیمت از لیگ چین برای جذب این هافبک 30 ساله به گوش رسیده و ممکن است او قربانی تمدید قرارداد لیونل مسی لقب بگیرد.

 

به هر ترتیب، به نظر می رسد راه درازی تا تمدید قرارداد برنده 5 توپ طلای تاریخ فوتبال باقی مانده و ممکن است اگر سران بارسا عجله نکنند، مسی تصمیم جدیدی در مورد آینده اش بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onzgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بونوچی: باخت به بارسلونا در فینال بدترین خاطره‌ام در فوتبال است