تاریخ انتشار: 1395/12/25 15:43
کد خبر: 222790

کاسیاس: هیچ فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردیم

ایکر کاسیاس، دروازه بان با سابقه باشگاه پورتو عنوان کرد دو کارت قرمزی که در دو دیدار رفت و برگشت به ضرر تیمش گرفته شد، همه چیز را تغییر داد.
کاسیاس: هیچ فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردیم

 دو تیم یوونتوس و پورتو در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند، که در پایان این صدر نشین ایتالیا بود که توانست با تک گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسد و جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند. ماکسی پریرا مدافع پورتو همچون الکس تلس در بازی رفت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.
به نقل از FOOTBALL ITALIA، دروازه بان سابق رئال مادرید و کنونی پورتو که نتوانست مانع حذف تیمش شود، طی مصاحبه ای که پس از بازی با Mediasat در این خصوص گفت:

در واقع کارت های قرمزی که در هر دو بازی دریافت کردیم، جریان بازی را عوض کرد، ولی نمی توانیم بگوییم که یوونتوس در دو بازی رفت و برگشت شایسته صعود نبود، اما دو کارت قرمز و یک پنالتی، کار ما را برای صعود خیلی دشوار کرد.

در ادامه خبرنگار از او پرسید: قبل از زدن ضربه پنالتی به سمت دیبالا رفتی. به او چه گفتی؟

با دیبالا شوخی کردم و سعی در مضطرب کردن او داشتم. به او گفتم که پنالتی را همانند بازی با میلان، به سمت راست بزند.

خبرنگار مدیاست در ادامه از کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا سوال کرد یوونتوس توانست به مرحله بعد صعود کند. آیا این تیم می تواند جزو مدعیان به حساب آید؟

فکر می کنم که رئال مادرید که مدافع عنوان قهرمانی نیز هستند، شانس اول به حساب می آیند، سپس اتلتیکو مادرید که در فصل گذشته به فینال رسید، شانس دوم است. بایرن مونیخ و بارسلونا هم قدرتمند هستند. یوونتوس هم تیم خوبی است و می تواند در میان مدعیان سر بلند کند و شانس خود را در این راه امتحان کند. یوونتوس بازیکنان درجه یکی در اختیار دارد، که توانستند به راحتی به مرحله بعد صعود کنند. متاسفانه پورتو هیچ وقت شانسی برای مبارزه با آن ها پیدا نکرد.

گفتنی است یاران کاسیاس در لیگ پرتغال، با ۱ امتیاز اختلاف نسبت به بنفیکا در رده دوم قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrby6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس، ناجی رئال‌ مادرید با آماری خارق‌العاده