تاریخ انتشار: 1395/12/25 23:24
کد خبر: 222685

اندرسون: انصاری‌فرد بازیکن بسیار موثری است/ المپیاکوس قدرت صعود از ترکیه را دارد

یکی از اعضای کادر فنی تیم عثمانلی‌ اسپور ترکیه با ستایش کریم انصاری‌فرد اعلام کرد که المپیاکوس توانایی صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا در بازی برابر بشیکتاش را دارد.
اندرسون: انصاری‌فرد بازیکن بسیار موثری است/ المپیاکوس قدرت صعود از ترکیه را دارد

 اندرسون درباره رویایی تیم‌های بشیکتاش ترکیه و المپیاکوس در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: بشیکتاش تیمی قدرتمندتر از المپیاکوس است اما باید تاکید کنم که تیم یونانی توانایی صعود به مرحله بعدی را دارد.

اندرسون که پیش از این از سوی باشگاه عثمانلی‌ اسپور ترکیه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا مامور بررسی بازی‌های تیم المپیاکوس بود  در ادامه اظهار داشت: المپیاکوس چندین بازیکن موثر دارد که می‌توانند باعث صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا شوند. یکی از آنها کریم انصاری‌فرد است که ما او را از زمان حضورش در تیم پانیونیوس می‌شناختیم. او بازیکن بسیار موثر و خوبی است و باعث حذف عثمانلی‌ اسپور ترکیه در مرحله قبلی لیگ اروپا شد.

تیم‌ عثمانلی‌ اسپور ترکیه در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی لیگ اروپا در آنکارا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد که انصاری‌فرد زننده 2 گل بود.

المپیاکوس در مرحله یک‌ هشتم نهایی نیز به قرعه بشیکتاش برخورد کرد که دیدار رفت این 2 تیم در یونان با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

یونانی‌ها امیدوار هستند تا انصاری‌فرد در بازی فردا شب (پنجشنبه) باز هم بتواند همانند بازی قبلی برابر عثمانلی اسپور ترکیه عاملی برای صعود باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlqey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش بی‌پایان ستاره پرسپولیسی در لیگ اروپا
تیم‌های ترکیه‌ای خوراک کریم!