تاریخ انتشار: 1395/12/28 15:27
کد خبر: 222211

کومان: لوکاکو توسط هواداران اورتون هو نمی شود

سرمربی اورتون تاکید کرده ستاره بلژیکی این تیم به خاطر حواشی اخیر توسط هواداران هو نخواهد شد.

رونالد کومان در آستانه بازی امروز تیمش مقابل هال سیتی عنوان کرده باوجود مصاحبه جنجالی اخیر روملو لوکاکو و عدم تمایل این بازیکن به تمدید قراردادش انتظار ندارد این مهاجم بلژیکی که در این فصل لیگ برتر ۱۹۹ بار گلزنی کرده توسط هواداران اورتون هو شود.

کومان به خبرنگاران گفته:

فکر نمی کنم لوکاکو هو شود. اگر بازیکن تعهدش را با فوتبالش نشان دهد دیگر مشکلی وجود ندارد چون همه اشتباه می کنند. ما به حمایت هواداران نیاز داریم. همه بازیکنان حاضر در زمین به حمایت هواداران نیاز دارند. فکر می کنم همه باید درک کنند جاه طلبی به چه معنا است. من سعی کردم شرایط لوکاکو را توضیح دهم. شاید ۲ یا ۳ جمله او در مصاحبه اخیرش باعث شود عده ای به تعهدش شک کنند اما لوکاکو جوان است و ما باید او را درک کنیم.

فکر می کنم اورتون می تواند فصل آینده قدم بعدی را بردارد. اگر بتوانیم خریدهای مناسبی بکنیم می توانیم با بقیه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم. به پیشرفتی که نسبت به فصل پیش کردیم نگاه کنید. در پایان هفته بیست و هشتم توانستیم به اندازه کل فصل پیش امتیاز بگیریم. تاتنهام ظرف سه یا چهار سال توانست به لیگ قهرمانان برسد و ما هم می توانیم چنین کاری بکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjela

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: از بی انصافی برخی ها ناراحت نیستم/ من اصول حرفه ای را دنبال می کنم