تاریخ انتشار: 1395/12/29 15:29
کد خبر: 222000

مورینیو حداقل سه سال در منچستریونایتد خواهد ماند.

مورینیو حداقل سه سال در منچستریونایتد خواهد ماند.
مورینیو حداقل سه سال در منچستریونایتد خواهد ماند.

 ژوزه مورینیو در تابستان با عقد قراردادی سه ساله که قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را هم دارد، سرمربیگری منچستریونایتد را برعهده گرفت. اما مورینیو که در فصل اول حضورش در الدترافورد توانسته با شیاطین سرخ به قهرمانی در جام خیریه و جام اتحادیه برسد، به دنبال حضوری طولانی مدت در منچستریونایتد است. او در مصاحبه با یک شبکه پرتغالی چنین گفته است:

فکر می کنم حداقل سه فصل در منچستریونایتد حضور داشته باشم. به نظرم باشگاه به ضرورت ثبات در تمام سطوح پی برده است. در چنین شرایطی حتی فکر می کنم بدون موفقیتی بزرگ (که در فوتبال امروز سخت است و در انگلیس سخت تر) بتوانم در منچستریونایتد مدتی طولانی بمانم. البته اگر باشگاه من را بخواهد. اگر آن ها خواهان ماندن من باشند، می مانم. اما قبل تر هم گفته بودم؛ دو طرف باید خوشحال و راضی باشند.

من از آن دست مربیانی نیستم که ده یا پانزده سال در یک باشگاه بدون موفقیتی بزرگ بمانم. همیشه به دنبال موفقیت بوده ام. دوست دارم شرایط در منچستریونایتد خوب پیش برود و برای سال های زیادی در این باشگاه باشم.

به نظرم باشگاه منچستریونایتد عادت به بردن و قهرمانی دارد و شاید به همین دلیل متوجه نشد که سایر باشگاه ها در حال رشد و پیشرفت هستند. لیگ برتر شرایطی را فراهم آورده که تیم ها از توان مالی بالایی برخوردارند و این موضوع لیگ را دگرگون کرده است. در چنین موقعیتی، منچستریونایتد دیگر آن قدرت اصلی و دست نیافتنی نیست. یونایتد جزوی از پنج، شش و یا هفت باشگاه بسیار قدرتمند لیگ برتر محسوب می شود. که تیم هایی با قدرت کمتر ( و نه ضعیف تر) پشت سر این هفت تیم حضور دارند.

یونایتد در یک برهه اتفاقات زیادی را به خود دید. خروج فرگوسن که بیش از یک مربی برای باشگاه بود، انتقال قدرت در لیگ برتر و دوران بی ثباتی در الدترافورد که با سه مربی در سه سال رقم خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459agq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمپل:چلسی مثل لسترسیتی قهرمان لیگ برتر می‌شود