تاریخ انتشار: 1396/01/05 08:01
کد خبر: 221178

مورینیو در زاگرب برای شکار ستاره کروات اینتر

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد امروز به زاگرب سفر کرده و هدف از این سفر، ملاقات با ایوان پریشیچ، ستاره باشگاه اینتر عنوان شده است.
مورینیو در زاگرب برای شکار ستاره کروات اینتر

ایوان پریشیچ فصل گذشته از ولفسبورگ به اینتر پیوست و هرچند شروع چندان خوبی نداشت؛ ولی رفته رفته توانست جایگاه ثابتی در ترکیب نراتزوری ها پیدا کند. او فصل جاری نیز روند رو به رشد خود را ادامه داد و در حال حاضر یک بازیکن بی جانشین برای اینتر محسوب می شود.

اینتر امیدوار است با داشتن ستاره هایی مثل پریشیچ، پس از سال ها به لیگ قهرمانان بازگردد؛ ولی فاصله نراتزوری ها با تیم سوم جدول 8 امتیاز است و تقریبا بعید به نظر می رسد که اینتر را سال بعد در چمپیونزلیگ ببینیم.

بسیاری معتقدند در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، پریشیچ از اینتر جدا خواهد شد و یونایتد را نیز مقصد بعدی وی می دانند. به ادعای رسانه های انگلیسی، جذب این بازیکن بین 35 تا 40 میلیون پوند برای شیاطین سرخ هزینه در پی خواهد داشت و سفر امروز مورینیو به کرواسی نیز بر این شایعات دامن زده است.

 پریشیچ به دلیل محرومیت نمی تواند امشب تیم ملی کرواسی را در برابر اوکراین همراهی کند و فدراسیون فوتبال کرواسی نیز تایید کرده است که مورینیو درخواست حضور در جایگاه ویژه برای تماشای این دیدار را نداده است. به همین دلیل پریشیچ می تواند ملاقاتی با ژوزه مورینیو در کرواسی داشته باشد.  


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkll8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند پرسپولیسی به تیم ملی دعوت می شوند؟