تاریخ انتشار: 1396/01/05 10:18
کد خبر: 221157

ونتورا: آینده روشنی در انتظار ایتالیا است / سری A را زودتر برگزار کنید

ونتورا: آینده روشنی در انتظار ایتالیا است / سری A را زودتر برگزار کنید
ونتورا: آینده روشنی در انتظار ایتالیا است / سری A را زودتر برگزار کنید

 تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (جمعه) در پنجمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، میهمانش آلبانی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به پیشروی شانه به شانه خود با تیم ملی اسپانیا در صدر جدول رده‌بندی گروه G‌ ادامه داد.

در این بازی که هزارمین بازی ملی جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان آتزوری بود، دانیله دروسی از روی نقطه پنالتی و چیرو ایموبیله گلزنی کردند.

جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا در پایان بازی به شبکه رای اسپورت گفت: در ابتدا تیم ما داشت بیش از اندازه تلاش می‌کرد اما بازی‌اش روان نبود. جدا از موقعیتی که در ثانیه سی‌ام داشت، آلبانی دیگر هیچ موقعیت دیگری برای نزدیک شدن به دروازه بوفون نداشت. ما در فاز دفاعی عملاً هیچ گونه خطری را حس نکردیم اما همیشه در محوطه جریمه حریف خطرناک ظاهر شدیم.

ونتورا افزود: ما در هنوز ابتدای راه هستیم و این پیروزی یک گام رو به جلوی دیگر بود. شاید بازی‌‌مان خارق العاده نبوده اما چیزهایی که برای ساختن یک ترکیب فوق‌العاده برای تیم ملی ایتالیا لازم باشد را داریم. ما کارمان را از اینجا شروع می‌کنیم. آنهایی که امشب بازی نکردند در بازی‌های بعدی یا بعد از آن به میدان خواهند رفت. تیم ما پر از بازیکنان جوانی است که دارند تجربه کسب می‌کنند و ما هر چیزی که برای ساختن آینده‌ای روشن برای آتزوری لازم باشد را داریم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 11 ژوئن (21 خرداد) در خانه برابر لیختن‌اشتاین است. مهمترین بازی آتزوری تا پایان مسیر صعودش به جام جهانی اما در خانه اسپانیا است که در تاریخ دوم سپتامبر (11 شهریور) برگزار می‌شود. سه روز پس از آنها هم لاجوردی‌پوشان میزبان تیم اسرائیل خواهند بود که این 2 بازی می‌تواند سرنوشت صعود مستقیم‌شان را به جام جهانی 2018 روسیه تعیین کند.

ونتورا برای اینکه مردانش برای آن 2 بازی آمادگی کافی داشته باشند، به سازمان لیگ ایتالیا توصیه کرد که فصل آینده سری A را زودتر از سال‌های قبل برگزار کنند.

او عنوان کرد: زمانی که فهمیدم بوندس‌لیگا در سال برگزاری جام جهانی، 4 هفته زودتر آغاز می‌شود، آن وقت فهمیدم که نباید از قدرتمند بودن این تیم در این تورنمنت‌ها تعجب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvyln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوپتگی: از انگلیس قدرتمند‌تر بودیم