تاریخ انتشار: 1396/01/10 16:44
کد خبر: 220381

کرسپو: مشکل ایگواین در بازی‌های بزرگ روحی و روانی است

مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین بر این باور است که مهاجم کنونی آلبی سلسته در بازی‌های بزرگ به لحاظ روحی و روانی مشکل دارد.
کرسپو: مشکل ایگواین در بازی‌های بزرگ روحی و روانی است

گونسالو ایگواین که پس از جدایی‌اش از رئال‌ مادرید در ناپولی خوش درخشید و سپس به یوونتوس پیوست و در این تیم هم روند گلزنی‌هایش ادامه دارد، در فینال جام جهانی 2014 موقعیت گلزنی فوق‌العاده‌ای را برای تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقابل آلمان از دست داد تا در نهایت آلبی‌سلسته از رسیدن به عنوان قهرمان باز بماند.

 

او همچنین در دیدارهای فینال دو دوره اخیر مسابقات کوپا آمه‌ریکا هم موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا نقش بسزایی در ناکامی آلبی‌سلسته در کسب عنوان قهرمانی داشته باشد. ایگواین در سال 2015 با پنالتی که در بازی ناپولی برابر لاتزیو از دست داد، باعث شد تا این تیم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

 

هرنان کرسپو در این باره گفت: چرا این اتفاق در بازی‌های بزرگ برای ایگواین می‌افتد؟ این پرسشی است که باید از یک روانشاس بپرسید، نه من! به لحاظ فنی نمی‌توان ایگواین را زیر سؤال برد، اما فکر می‌کنم که در این شرایط یک نوع واکنش زنجیره‌ای وجود دارد. این اتفاق در بازی فینال رخ می‌دهد، هرچند که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: شما باید این را بفهمید که آیا گونسالو آن‌قدر به لحاظ روحی و روانی قوی است که بتواند بر اشتباه سهوی خود غلبه کند یا خیر! در این مورد اشتباهات در بازی‌های فینال جزیی از بازی او شده است که ممکن است نتواند آنها را فراموش کند. به نظر من که مشکل ایگواین در بازی‌های بزرگ روحی و روانی است نه فنی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvl7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناپولی با یوونتوس دارد!

ژابی: آرسنال خواهان جذب من بود
در مصاحبه با Liverpoll echo