تاریخ انتشار: 1396/01/11 08:39
کد خبر: 220300

سمپائولی: تمرین دادن به مسی آرزوی من است

خورخه سمپائولی به تقدیر از لیونل مسی، برنده ۵ توپ طلای اروپا پرداخت.
سمپائولی: تمرین دادن به مسی آرزوی من است

لوییز انریکه در انتهای فصل از بارسلونا جدا می شود و خورخه سمپائولی یکی از گزینه های جانشینی او است. این مربی آرژانتینی در صورتیکه به عنوان جانشین انریکه انتخاب شود می تواند به آرزوی خود؛ تمرین دادن به لیونل مسی دست یابد. او در مصاحبه ای که داشت در خصوص علاقه اش به تمرین  دادن به لیونل مسی صحبت کرد و به شایعات حضورش در نیوکمپ دامن زد:

آرزوی من این است که هر روز مسی را از نزدیک ببینم و در زمین تمرین به او تمرین بدهم. این آرزوی خاصی است، دیدن مسی از نزدیک و هر روز. مسی در فرم خارق العاده ای قرار دارد. چه کسی می تواند ادعا کند که دوست ندارد مربی لیونل مسی باشد؟ اگر کمک کنید که بازیکن تاثیرگذاری مانند مسی خوشحال باشد در ۹۵ درصد مسابقات از پیش برنده خواهید بود. درست مانند زمانی که مارادونا بازی می کرد و در شرایط آرمانی قرار داشت. شکست خوردن تیمی که لیونل مسیِ آماده در آن حاضر است بسیار دشوار خواهد بود.

لیونل مسی با ۲۵ گلی که در فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده است آقای گل اسپانیا است و بیشترین شانس را برای دریافت جایزه کفش طلای اروپا دارد هرچند که رقبای وی به سختی در تعقیب وی هستند، مسی همچنین در فصل جاری در تمامی مسابقات ۴۱ بار برای بارسلونا گلزنی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kbwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمارخیره‌کننده MSN