تاریخ انتشار: 1396/01/12 13:07
کد خبر: 220091

شکایت مارادونا از سازندگان PES 2017 +عکس

اسطوره آرژانتین قصد دارد به دلیل استفاده غیرمجاز از تصویرش، شرکت کونامی را به دادگاه بکشاند.
شکایت مارادونا از سازندگان PES 2017 +عکس

مارادونا از استفاده غیرمجاز از تصویرش در PES 2017 ناراحت است و اظهار داشته سازندگان این بازی برای استفاده از چهره یا نام او، از او اجازه نگرفتند.

مارادونا در صفحه فیسبوک خود نوشته: «من دیروز شنیدم که شرکت ژاپنی کونامی از تصویر من در بازی PES 2017 استفاده می‌کند.

«متأسفانه، وکیل من، ماتیاس مورلا، اقدامات قانونی مربوطه را آغاز کرده است. من امیدوارم این یک کلاهبرداری دیگر نباشد...»

تصویر مارادونا در حالت myClub بازی PES 2017 به کار رفته است؛ بخشی از بازی که بازیکنان می‌توانند تیم رویایی خود را از فوتبالیست‌های سابق و کنونی بسازند. در ادامه می‌توانید تصویری از مارادونا در بازی PES 2017 را مشاهده کنید:

 

مارادونا در PES 2017

 

از مارادونا به عنوان فوتبالیست قرن گذشته یاد می‌شود؛ او از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۷ به مدت ۲۱ سال به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای فعالیت می‌کرد. او دو بار رکورد مبلغ انتقال را شکست، برنده تعداد بی‌شماری جایزه شد و از همه مهمتر جایزه بازیکن قرن فیفا را در سال ۲۰۰۰ دریافت کرد.

بعدها و در جام جهانی ۲۰۱۰، او تصمیم گرفت به عنوان مربی تیم ملی کشورش فعالیت کند، با این حال موفق نشد تیم قدرتمند آرژانتین را از مرحله یک چهارم نهایی فراتر ببرد.

در دیگر اخبار بازی PES 2017، به تازگی Data Pack 3.0 بازی منتشر شده و چهره بیش از ۱۰۰ بازیکن را اصلاح کرده است. هشت لباس کلاسیک تیم بروسیا دورتمند، یکسری کفش جدید، تابلو‌های جدید برای کنار زمین و یک توپ آدیداس جدید که در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶/۲۰۱۷ استفاده خواهد شد، به لطف Data Pack 3.0 بازی PES 2017 به بازی افزوده شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6aqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بزرگ ترین بازیکنی که برنده توپ طلا نشد