تاریخ انتشار: 1396/01/13 08:11
کد خبر: 219908

کونته: فقط رقابت برای قهرمانی جذاب تر شد

سرمربی چلسی سعی در روحیه دادن به اعضای تیمش بعد از شکست برابر کریستال پالاس دارد.
کونته: فقط رقابت برای قهرمانی جذاب تر شد

در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها چلسی در خانه با نتیجه ۲ بر یک ناباورانه به کریستال پالاس باخت.در این بازی هرچند سسک فابرگاس در دقیقه ۵ خیلی زود تیمش را پیش انداخت ولی در همان نیمه نخست و در عرض دو دقیقه دو بار دروازه خود را باز شده دید. ویلفرد زاها و کریستین بنتکه برای پالاس گلزنی کردند تا شاگردان کونته بعد از مدتها شکست را تجربه کنند. 

آنتونیو کونته بعد از شکست تیمش برابر کریستال پالاس و کم شدن اختلاف با تیم دوم جدول گفت: قطعا این نتیجه برای شما خبرنگاران و رسانه ای ها خبر خوبی است که باعث می شود لیگ برتر جذاب شود و همه اخبار لیگ برتر را با جذابیت دنبال کنند. باید برای کسب برد تلاش بیشتری می‌کردیم ولی غافلگیر شدیم و متاسفانه شکست خوردیم. از الان تا پایان رقابت ها تمامی بازیها سخت و دشوار است. در واقع در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد. چه حریف شما تیمی مثل منچسترسیتی باشد و یا تیمی که در منطقه سقوط می جنگد بازی شما سخت و دشوار خواهد بود. 

سرمربی ایتالیایی چلسی ادامه داد: نمی‌گویم باید این دیدار را می بردیم ولی حداقل باید به یک تساوی می رسیدیم. حق ما یک تساوی بود. متاسفانه روز بدی داشتیم و نتوانستیم به خواسته خودمان برسیم. داوری هم می توانست بهتر از این باشد ولی باید تصمیمات داور را پذیرفت. باید امیدوار باشیم واکنش خوبی به این شکست داشته باشیم و در آینده بتوانیم امتیازات از دست رفته در این دیدار را جمع کنیم. ما هنوز به ۷۱ امتیاز دیگر برای قطعی کردن قهرمانی خود نیاز داریم. در ادامه رقابت ها بازیهای دشواری در پیش خواهیم داشت که همه بازیها از اهمیت زیادی برخوردار خواهند بود. الان اختلاف ما با تیم دوم به ۷ امتیاز رسیده است و این می تواند در هفته های آتی خطرساز باشد ولی باید با دقت و هوشیاری جلو برویم و خودمان را به قهرمانی نزدیک کنیم. 

چلسی در حالی برابر کریستال پالاس شکست خورد که تاتنهام توانست با برتری در زمین برنلی به ۷ امتیازی چلسی در صدر برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enlb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دو ستاره موناکو زیرنظر منچستریونایتد