تاریخ انتشار: 1396/01/13 08:14
کد خبر: 219906

کلوپ: تنها نکته منفی بازی مصدومیت مانه بود

سرمربی لیورپول در نشست خبری بعد از بازی با اورتون که با برد تیمش همراه بود شرکت کرد.
کلوپ: تنها نکته منفی بازی مصدومیت مانه بود

در هفته سی‌ام رقابت های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول توانست در داربی مرسی ساید ۳ بر یک اورتون را شکست بدهد تا ۳ امتیاز حساس بازی را کسب کند.

یورگن کلوپ بعد از برد تیمش در داربی مرسی ساید گفت: امروز عملکرد خوبی در تمامی زمینه ها داشتیم و می توانم بگویم که تقریبا عالی بودیم و توانستیم برنده بازی شویم. تنها نکته منفی در این بازی مصدومیت مانه بود که بعید می دانم برای دیدار چهارشنبه در لیگ برتر برابر بورنموث آماده شود. البته هنوز تیم پزشکی ما تصمیمی برای او نگرفتند ولی آنطور که من او را در رختکن دیدم نمی تواند در بازی چهارشنبه ما را همراهی کند.  از دست دادن مانه حتی برای یک بازی هم بسیار خبر بدی برای ما است و من امیدوار هستم مصدومیت او جدی نباشد و او بتواند ما را در بازیهای پیش رو همراهی کند. 

او در ادامه گفت: من فکر می کنم برد خوبی توانستیم به دست بیاوریم و شایسته این امر بودیم. مثل تمامی دیدارها با شناخت از تیم حریف پای به زمین مسابقه گذاشتیم و در نهایت توانستیم به آنچه که می خواهیم برسیم. قبل از بازیها به شاگردانم گفته بودم که برای برتری در این دیدار باید از نظر ذهنی و همینطور روحی و روانی تیم برتری باشند و خودشان را کنترل کنند. شما دیدید که ما فقط از نظر روحی تیم برتر نبودیم و توانستیم به خوبی توپ را کنترل کنیم. این امر روی گل دوم ما به خوبی واضح است. همیشه بازی بعد از تعطیلات ملی سخت و دشوار است. بازیکنان با ایده های مربیان خود همراه بودند و اکنون دوباره جمع کردن این بازیکنان کار را سخت می کند. به همین خاطر دقایقی در این دیدار تیم ما شرایط همیشگی خود را نداشت. بای این حال الان تنها به دیدار چهارشنبه فکر می کنیم و باید بتوانیم خودمان را برای این دیدار آماده کنیم. باید با آمادگی به مصاف بورنموث برویم و بتوانیم شرایط خوب خودمان را ادامه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkg88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: وقتی بازیکن ۲ متری دارید او را به زمین می فرستید تا دفاع کند