تاریخ انتشار: 1396/01/13 08:51
کد خبر: 219901

مورینیو: دروازه بان ما به خواب رفته بود!

سرمربی منچستریونایتد به توقف دوباره تیمش در اولدترافنورد واکنش نشان داد.
مورینیو: دروازه بان ما به خواب رفته بود!

 منچستریونایتد نیز که بدون زلاتان، پوگبا و ماتا مصدوم به دیدار وست برومویچ رفته بود به تساوی بدون گل رضایت داد تا نتایج ضعیف یونایتد در خانه ادامه یابد.

ژوزه مورینیو بعد از توقف تیمش در این دیدار گفت:‌ تیم ها برای یک امتیاز به اولدترافورد مکی آیند و اینجا فقط به دفاع می کردن می پردازند. بازی به هیچ وجه برابر نبود. یک تیم مدافع برای رسیدن به گل تلاش کرد و راه های زیادی را مورد آزمایش قرار داد و تیم دیگر تنها سعی در دفع توپ داشت تا بتواند به یک امتاز برسد. . ما در این فصل خیلی مساوی کرده ایم. تیم ها تنها برای دفاع به اینجا می آیند. دروازه بانان هم برای بهترین بازیکن زمین شدن به اینجا می آیند. شما دیدید دخئا در این بازی یک کار جالب انجام داد. فکر کنم او درون دروازه به خواب رفته بود و آن کار جالب را انجام داد. بازی دو تیم به هیجچ وجه برابر نبود و تیم من شایسته کسب برد در این بازی بود. 

مورینیو در ادامه به سوال خبرنگار بی بی سی واکنش نشان داد و عنوان کرد بازی دو تیم برابر نبوده و تیم حریف هیچ تلاشی برای کسب برد نداشته است.

با این نتیجه ممکن است منچستریونایتد نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را از لیگ برتر به دست بیاورد. البته هنوز یک راه برای این تیم وجود دارد و ان هم قهرمانی در لیگ اروپا است که باعث خواهد شد منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. 

شاگردان ژوزه مورینیو با تساوی برابر وست برومویچ، اکنون برای 19 بازی است که طعم شکست را در لیگ جزیره نچشیده اند.این رکورد بدون شکست برای سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، بهترین آمار این مربی پس از رکورد 40 بازی بدون شکست در اکتبر سال 2005 و حضور این مربی در چلسی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lymz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط الکسیس سانچس برای ماندن در آرسنال