تاریخ انتشار: 1396/01/13 11:16
کد خبر: 219881

نیمکت نشینی خامس، ناواس، مارسلو و راموس برابر آلاوس

زین الدین زیدان به دلیل فشردگی بازی‌ها تصمیم گرفته است تا به تعدادی از بازیکنان تیمش در بازی برابر آلاوس استراحت دهد.
نیمکت نشینی خامس، ناواس، مارسلو و راموس برابر آلاوس

رئال مادرید در حالی امروز (یکشنبه) باید در لالیگا برابر آلاوس به میدان برود که بازیهای حساسی در ادامه در لیگ و لیگ قهرمانان خواهد داشت. بازی با اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ که در لیگ و لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد، باعث شده است تا زیدان از همین حالا به فکر دادن استراحت به بازیکنان خود باشد.

زیدان تایید کرده است که در بازی برابر آلاوس، چهار بازیکن اصلی این تیم از جمله سرخیو راموس، کیلور ناواس، مارسلو و خامس رودریگس استراحت خواهند کرد و به این ترتیب غایبان کهکشانی‌ها در این دیدار خواهند بود. این چهار بازیکن در بازیهای تیم‌های ملی کشورشان در انتخابی جام جهانی در قاره آمریکا برای تیم‌های ملی کشورشان بازی کردند و به همین خاطر به دلیل مسافت زیاد با خستگی به تمرینات رئال اضافه شدند و زیدان نیز این چهار بازیکن را در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداده است.

سرمربی رئال مادرید همچنین تایید کرده است که سرخیو راموس نیز به دلیل خستگی در این دیدار استراحت خواهد داشت و به میدان نخواهد رفت. 

رئال مادرید امروز در حالی در هفته بیست و نهم لالیگا برابر آلاوس به میدان خواهد رفت که بارسلونا باید چند ساعت بعد از این دیدار برابر گرانادا دیدار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvn55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریبری: بایرن و رئال در یک سطح هستند