تاریخ انتشار: 1396/01/13 11:18
کد خبر: 219879

گواردیولا: کسب سهمیه لیگ قهرمانان مثل قهرمانی است

سرمربی منچسترسیتی بر این باور است که کسب سهمیه لیگ قهرمانان در انگلیس به مانند قهرمانی ارزش دارد.
گواردیولا: کسب سهمیه لیگ قهرمانان مثل قهرمانی است

در یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر دو تیم منچسترسیتی و آرسنال برابر هم به میدان خواهند رفت. دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید این دیدار را با برد به پایان برساند. تیم ونگر همیشه در سالهای قبل بین چهار تیم نخست جدول رده بندی قرار داشته است. 

این در شرایطی است که آرسن ونگر خطر اخراج از آرسنال را حس می‌کند و به همین خاطر شرایط برای او خوب پیش نمی‌رود ولی این مربی امیدوار است با کسب یک نتیجه خوب برابر سیتی جایگاه خود را مستحکم کند. 

پپ گواردیولا درباره این موضوع گفت: به نظر من کسب سهمیه در لیگ قهرمانان به مانند قهرمانی اهمیت دارد. البته من این را نمی‌گویم که کسب سهمیه در لیگ قهرمانان به مانند قهرمانی در جام حذفی است ولی به هر حال با در نظر گرفتن اینکه تیم‌های قدرتمند زیادی در لیگ هستند، کسب سهمیه مثل یک قهرمانی ارزش دارد. من فکر نمی‌کنم در سالهای قبل رقابت در بالای جدول تا این اندازه سخت و دشوار بوده باشد. همیشه یکی، دو تیم برای حضور در بالای جدول تلاش می‌کردند ولی اکنون شرایط در لیگ برتر خیلی سخت شده است و 6 تیم برای رسیدن به بالای جدول رقابت می‌کنند. این دو بازی برای هر دو تیم مهم است. این بازی و دیدار برابر چلسی، هال سیتی و ساوتهمپتون. بازی‌های مهمی برای رسیدن به اهداف خود در لیگ برتر و جام حذفی داریم. می‌دانم که چقدر بازی‌های نیمه نهایی و فینال در ومبلی زیبا و مهم است.

او همچنین در پایان به حمایت از ونگر پرداخت و گفت: وقتی ونگر بتواند چند برد پی در پی در آرسنال کسب کند دوباره همه چیز عوض خواهد شد و شرایط برای تیم بهتر می‌شود. هواداران آرسنال باید از تیمشان حمایت کنند و این همان چیزی است که مربیان انتظار دارند باشگاه در قبال کارشان انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmknm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد: می‌خواهم جام حذفی به افتخاراتم اضافه شود