تاریخ انتشار: 1396/01/15 12:06
کد خبر: 219471

تغییر برنامه په‌په برای آینده‌اش بعد از هشدار سانتوس

مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید ظاهراً از رفتن به سوپر لیگ چین منصرف شده و تحت تأثیر هشدار سرمربی‌اش در تیم ملی پرتغال قرار گرفته است.
تغییر برنامه په‌په برای آینده‌اش بعد از هشدار سانتوس

 در حالی که تا چندی پیش از احتمال رفتن په‌په به سوپر لیگ چین و بازی برای تیم هبئی چاینا فورچون در ازای حقوقی معادل 12 میلیون یورو در سال، اخباری به گوش می‌رسید، اکنون نشریه آس نوشته است که این مدافع 34 ساله از رفتن به شرق آسیا منصرف شده است چون فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال به او هشدار داده در صورتی که به لیگ چین برود، به طور جدی شانس خود را برای بازی در جام جهانی 2018 روسیه کاهش خواهد داد.

په‌په، فصل آخر قراردادش با رئالی‌ها را سپری می‌کند و ظاهراً قرار نیست قراردادش تمدید شود. این در حالی است که او بارها به تمایلش برای ماندن در رئال مادرید تأکید کرده و در حال حاضر نیز جزو مهره‌های کلیدی تیم زین‌الدین زیدان هم هست. دلیل عدم توافق په‌په با رئالی‌ها این است که او خواهان تمدید دو ساله قراردادش بوده در حالی که باشگاه حاضر نیست بیش از یک سال این قرارداد را تمدید کند.

در همین حال نشریه آس نوشته است که با منصرف شدن په‌په از رفتن به سوپرلیگ چین، دو تیم منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن قصد دارند برای جذب وی از رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد دست به کار شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zalqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروالیو به شانگهای چین پیوست