تاریخ انتشار: 1396/01/17 14:33
اختصاصی| یادداشت: ابوالفضل کریم آبادی؛
کد خبر: 218954

مورینیو و میلیونرها باکلمه‌ای به نام بدشانسی در این فصل

مورینیو و منچستر یونایتد ، مثل دو قطب مثبت هستند، منچستر تیمی کبیر و مورینیو مربی شناخته شده و بسیار بزرگ؛ اما دلیل این نتایج عجیب چیست؟
مورینیو و میلیونرها باکلمه‌ای به نام بدشانسی در این فصل

به گزارش فرتاک ورزشی، مرد پرتغالی انگار در خانه خود اولدترافورد راحت نیست! رکورد پشت رکورد شکست نمیخورد اما تیر خلاص را نمی زنند ، پیروز نمی شوند اما این فصل مساوی را به تمام نتایج ترجیح داده اند.

ستارگان پول را طلبه کردند و بیشترین درآمد را نسبت به سایر بازیکنان لیگ جزیره دارند اما توقع طرفداران و اقای خاص را برابرده نمی کنند.

مورینیو ناراحت است، او همه کار می کند  جام اتحادیه را فتح کردند و در کنار لیگ جزیره و اروپا ۱۹ بازی شکست ناپذیر هستند و شانس اول قهرمانی در لیگ اروپا .

اما  مساوی گرفتن از منچستر برای تیم های میانه جدولی چون وست بروم _ میدلزبرو هم عادی شده است . آن هم در خانه تئاتر رویا ها که این فصل ۴۰ درصد بازی های خانگی خود را با یک امتیاز به پایان رساندند. این یعنی ضعیف ترین عملکرد شیاطین ثروتمند در ۴۷ سال اخیر یعنی ضعیف تر از عملکرد مربیانی چون ( مویس _ فن خال _ ) که تعجب آور شده است.

مویس ۴۴ درصد بازی های خانگی را با برد خاتمه داده و فن خال هلندی با ۶۸ درصد پیروزی در اولدترافوردحریفان را بدرقه کرده است اما مورینیو تا به اینجای فصل فقط ۳۷ درصد پیروز شده است که این صدای هر طرفداری را در آورده.

اما یک دلیل وجود دارد، طرفداران مورینیو را دوست دارند و به او اعتماد دارند که شیاطین را به مراتب بالاتر ببرد و امسال فقط برای کسب سهمیه تلاش می کنند اما وقتی که از اعتماد گذر کنیم ، مردان مورینیو هم بسیار بد شانس هستند!

زیرا آن بیش از هر تیمی در لیگ جزیره بیش ترین موقعیت فصل را از دست داده اند که با ۴۴ موقعیت به پایان رسیده اما گل نشده در صدر قرار دارند و بیش از هر بازیکنی دیگر زلاتان ابراهیموویچ مرد اول شیاطین با از دست دادن ۱۹ موقعیت در صدر قرار دارد و میتوان کلمه بدشانسی را باری دیگر بر تیم مورینیو مثال زد ، ۱۸ ضربه آن ها به تیرک اصابت کرده که باری دیگر در این حیث در مکان اول قرار دارند.

در پایان با کسب ۵۴ امتیاز در مکان ششم جدول سپری می کنند.

تساوی مقابل اورتون یعنی فاصله از لیگ قهرمانان و از همشهری خود منچستر سیتی که ان ها در این هفته بازنده بودند، ۴ امتیاز اختلاف که جبران آن سخت است اما شدنی خواهد بود، اگرچه سایه ارسنال بالای سر است و هم  امتیازبودن مشکل ساز!  که به علت تفاضل گل کمتر پایین تر از توپچی های لندن جای گرفته اند.

اعتقاد ها ادامه دارد، برخی می گویند ناکامی در لیگ با قهرمانی در لیگ اروپا جبران می شود و کسب سهمیه که می تواند پایان نسبتا خوشی برای طرفداران اولدترافورد باشد.

اما برخی دیگر اعتقاد دارند مورینیو در کنار خرج ها و خرید ها با میراث تلخ مویس و ونگال روبرو شده است.

ایا در ادامه نتایج منچستر اعتقاد ها را به نفع خود به پایان می رساند یا علیه خود.

ایا انعکاس فرگوسن می تواند ، شیاطین سرخ را به دوران اوج خود مانند مرد اسکاتلندی برساند یا خیر؟

فرگوسن اوایل ناکام اما بدون خرج کلان، اما در ۴ سال اخیر همگان ناکام اما با خرج های کلان.

این داستان ادامه دار خواهد بود یا زیبایی هایش با مورینیو دوچندان می شود. که همه چی در دست مورینیو قرار دارد ، زیرا او است که نویسنده جدید کتاب مقدس منچستر و شاگردانش همان کلمه ها هستند که میتوانند داستان را زیبا یا تلخ بکنند...

نویسنده : ابوالفضل کریم آبادی ( صدر )

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkrbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: حضور زلاتان ضامن پیروزی نیست

دلیل سفر روز گذشته مورینیو به زاگرب
آقای خاص در مصاحبه با HNTV عنوان کرد

بی احترامی هواداران آبی پوش به سرمربی سرخپوشان
ری ویلکینز:هواداران چلسی به مورینیو بی احترامی کردند