تاریخ انتشار: 1396/01/18 11:02
کد خبر: 218796

بدترین رکورد منچستریونایتد به مورینیو رسید!

مربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بر خلاف انتظارات کار بسیار سختی را در این باشگاه آغاز کرده است.
بدترین رکورد منچستریونایتد به مورینیو رسید!

آقای خاص فوتبال جهان در این فصل در تیم فوتبال منچستریونایتد هم رکوردهای خوب و هم رکوردهای بدی داشته است. ژوزه مورینیو پرتغالی تا به اینجای فصل بدترین رکورد بازی‌های خانگی تیم منچستریونایتد را به نام خود ثبت کرده است.

مورینیو با تیم جدیدش در این فصل در 16 بازی اخیر خانگی تنها 6 بار پیروز بوده است. آنها با توجه به تساوی‌های متعددی که در لیگ برتر انگلیس در این فصل داشته‌اند، از کورس قهرمانی عقب هستند و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند. با توجه به این نتایج حتی شاید منچستریونایتد موفق به گرفتن سهمیه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا هم نشود.

این در حالی است که تنها امید مربی پرتغالی و تیمش قهرمانی در لیگ اروپا و گرفتن سهمیه است. البته باید به این نکته اشاره داشت که آنها برای رسیدن به فینال در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اندرلشت دو بازی حساس پیش رو خواهند داشت. 

دیدارهایی که می‌تواند برای هواداران یونایتد از جذابیت‌های زیادی برخوردار باشد. مورینیو در این فصل همراه با تیم منچستر بدشانسی‌هایی هم داشته است. برخی از مهره‌های مهم و ستاره‌های یونایتد در این فصل در بدترین زمان‌های ممکن محروم یا مصدوم شده‌اند و این موضوع کار را برای مورینیو سخت‌تر کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی منچستر سران باشگاه انگلیسی دوباره در تابستان پیش رو دست به خریدهای جدیدی بزنند.

منچستری‌ها در تابستان گذشته  و در نقل‌وانتقالات زمستانی مجبور به فروش برخی از بازیکنان‌شان شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kemx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی «تانک برزیلی» از فوتبال