تاریخ انتشار: 1396/01/19 13:15
کد خبر: 218546

رونالدینیو: از اینکه به یونایتد نرفتم پشیمان نیستم

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که از رد پیشنهاد منچستریونایتد به هیچ وجه پشیمان نیست.
رونالدینیو: از اینکه به یونایتد نرفتم پشیمان نیستم

ستاره برزیلی پس از درخشش با تیم ملی کشورش و همینطور پاری سن ژرمن، مورد توجه چندین باشگاه بزرگ جهان قرار گرفت. در سال 2003 بود که منچستریونایتد و بارسلونا به دنبال جذب او بودند. شیاطین سرخ قصد داشتند جای خالی دیوید بکام را که به رئال مادرید پیوسته بود پر کنند و بارسلونا هم قصد تقویت خط حمله خود را داشت. در نهایت رونالدینیو راهی بارسلونا شد و عناوین و جام‌های تیمی و فردی بسیاری در این تیم کسب کرد.

او در رابطه با پیشنهاد یونایتد گفت:" هیچگاه به آن فکر نکردم. بله می‌توانستم در باشگاه دیگری بازی کنم ولی به بارسلونا رفتم زیرا دوستی نزدیکی با ساندرو راسل داشتم. می‌توانستم برای یونایتد هم بازی کنم.

 

برادرم در حال بررسی وضعیتم پس از جدایی از پاری سن ژرمن بود. من قهرمان جام جهانی شده بودم و درهای زیادی به رویم باز شده بود. ولی وقتی ساندرو به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد، به بارسلونا رفتم، شهر و باشگاه را دیدم و خیلی راحت انتخاب کردم.

 

از اینکه در انگلیس بازی نکردم پشیمان نیستم ولی می‌توانست بسیار ویژه باشد زیرا لیگ انگلیس لیگ فوق العاده ای است. چلسی در یک دوره تلاش کرد من را بخرد، تیم‌های دیگری هم بودند که من را می‌خواستند. لیگ در انگلیس خیلی سریع و قدرتی است و تماشای آن لذت بخش است. وقت نمی‌کنم 90 دقیقه بازی ها را ببینم ولی هایلایت بیشتر بازی ها را تماشا می‌کنم و بیشتر از سایر لیگ ها پیگیر لیگ برتر هستم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y95mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو، پدیده برزیلی و نابغه فراموش‌نشدنی