تاریخ انتشار: 1396/01/21 12:14
کد خبر: 218113

لمپارد: از رئال مادرید، بارسلونا و اینتر پیشنهاد داشتم

هافبک پیشین چلسی می‌گوید تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اینتر خواهان به خدمت گرفتن وی بوده‌اند.
لمپارد: از رئال مادرید، بارسلونا و اینتر پیشنهاد داشتم

فرانک لمپارد که بین سال‌های 2001 تا 2014 به مدت 13 سال در عضویت تیم فوتبال چلسی بود و با به ثمر رساندن 211 گل عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را به خود اختصاص داده، در تازه‌ترین اظهار نظر گفت: در دوران حرفه‌ای‌ام پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر دریافت کردم، اما نمی‌خواهم به گذشته نگاه کنم و پشیمان نیستم که چرا به تیمی دیگر ملحق نشدم.

وی افزود: در آن روزها باشگاه‌های بزرگ اسپانیایی از جمله بارسلونا و رئال مادرید و در کنار اینها اینترِ تحت هدایت ژوزه مورینیو هم نسبت به جذب من علاقه‌مند بودند، اما من هرگز به فکر جدایی از چلسی نبودم. همیشه شایعاتی مطرح بود و پشت‌ پرده هم مذاکراتی صورت می‌گرفت. به هر حال خوشحالم که به هیچ‌یک از این پیشنهادات پاسخ مثبت ندادم و به این خاطر از چلسی جدا نشدم چون دلم برای این تیم واقعاً تنگ می‌شد.

هافبک پیشین آبی‌های لندنی که اخیراً از دنیای بازیگری اعلام بازنشستگی کرد، در ادامه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بگویم با وجود داشتن پیشنهادهای، یک وفادار واقعی به چلسی بودم، باشگاهی که هنور هم به آن نزدیک هستم. حتی بعد از بازنشستگی‌ام، کلمنت (سرمربی کنونی سوانزی) از من خواست که با او در سوانزی کار کنم. برای کلمنت احترام زیادی قائل هستم که به فکر من بود. برای او آرزوی موفقیت دارم، اما سوانزی گزینه مناسبی برای شروع من در کار مربیگری نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvnl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدینیو: از اینکه به یونایتد نرفتم پشیمان نیستم