تاریخ انتشار: 1396/01/22 12:36
کد خبر: 217867

حضور دیوید لوئیز در چلسی غیر قابل کتمان است

دیوید لوئیز از بهترین مدافعان حال حاضر جهان است، کروکس کارشناس مطرح فوتبال معتقد است چلسی باید او را برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد.
حضور دیوید لوئیز در چلسی غیر قابل کتمان است

چلسی به دیوید لوئیز به منظور پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیاز خواهد داشت. کارشناس ورزشی گرت کروکس معتقد است اگر چلسی درباره بردن عنوان دومین لیگ خود در مسابقات قهرمانان اروپا جدی است باید دیوید لوئیز را در اختیار بگیرد. 

بازیکن 29 ساله به طور خاص پس از پیروزی آبی‌ها در بازی مقابل بورنموث مورد ستایش قرار گرفته است. هنگامی که چلسی بازی خود را مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پایان رساند، علی رغم اینکه تا پایان بازی‌ها موفق نشدند دروازه خود را بودن گل نگه دارند، کروکس معتقد است که حضور بازیکن برزیلی برای موفقیت اروپایی ضروری است. 

کروکس نوشت: اگر چلسی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا جدی است، آن‌ها باید هر کاری انجام دهند تا لوئیز را نگه دارند. آن‌ها تعداد زیادی مدافع میانی عالی در چلسی در اختیار ندارند. 

با اضافه کردن چند بازیکن قوی، چلسی به طور جدی می‌تواند از نامزدهای قهرمانی لیگ باشد. لوئیز تابستان گذشته به استمفورد بریج بازگشت در توافقی که با پاریسن ژرمن برای مبلغ 43 میلیون پوند انجام شد. 

در طول نخستین دوره خود، بین ژانویه 2011 تا جولای 2014،او 143 بار در تمام رقابت‌ها برای تیمش حضور داشت و 12 گل به ثمر رساند.

با همراهی لوئیز آبی‌ها 12 بار دروازه خود را نجات دادند و اخیرا با 7 امتیاز در صدر جدول هستند با 7 بازی که برای آن ها باقی مانده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6ydp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی در آستانه‌ی ثبت بزرگترین خرید فصل خود