تاریخ انتشار: 1396/01/22 16:06
ادعای UOL ESPORTE
کد خبر: 217811

متوسل شدن نیمار به یک روانشناس اختصاصی

رسانه برزیلی امروز ادعا کرد که نیمار برای افزایش تسلط رفتاری اش در درون زمین فوتبال، به روانشناس مراجعه کرده است.
 متوسل شدن نیمار به یک روانشناس اختصاصی

نیمار فصل فوق العاده ای را به لحاظ فردی در بارسا پشت سر می گذارد. نقش او در پیروزی های بارسا در این فصل غیر قابل انکار است به خصوص در پیروزی معجزه وار 6-1 بر پاری سن ژرمن اما همین نیمار، در برخی بازی ها با رفتارهای عجیبش به بارسا ضربه نیز زده است.

برای نمونه اخراج شدن او در شکست 2-0 روز شنبه مقابل مالاگا، هم بارسا را 10 نفره کرد و هم اینکه احتمالا باعث خواهد شد او ال کلاسیکو را از دست بدهد.

او در همان بازی معروف برابر پاری سن ژرمن نیز در یک صحنه وقتی با مزاحمت مارکینیوس روبرو شد، اقدام به لگدر زدن کرد که از چشم داور دور ماند. نیمار به دلیل تکنیک بالایش همواره هدف اصلی مدافعان تیم های مقابل است و در برخی مواقع نیز خونسردی و کنترلش پس از خطای بازیکنان حریف را از دست می دهد.

به همین منظور نیمار از روانشناس اختصاصی لوئیس انریکه یعنی خواکین والدس کمک خواسته است. قرار است والدس به نیمار تا پایان فصل مشاوره بدهد تا او کنترل بیشتری روی رفتارش درون زمین داشته باشد.

والدس در زمان حضور انریکه در سلتا و رم نیز با انریکه همکاری می کرد و سرمربی بارسا باها گفته است که او روانشناس اختصاصی خودش است نه روانشناس تیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvlq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وراتی: می‌خواهم با نیمار همبازی شوم